Braki w sieci Biedronka - klienci w szoku
"Rozkręca się kryzys wizerunkowy marki Biedronka. Klienci już zauważyli puste półki i brak towarów w wielu sklepach sieci. W tle odejścia pracowników, brak chętnych do pracy" - napisał na Twitterze Pietruszyński. Analityk trendów dodał, że "Solidarność" jest w sporze zbiorowym z zarządem z powodu niewypłacania premii obsadom sklepów.
Według portalu wyborcza.biz przyczyn problemów jest kilka i wzajemnie się przeplatają. "Z informacji, które do nas docierają, wynika, że Biedronka ma przede wszystkim problemy z logistyką. Brakuje pracowników w magazynach, brakuje też kierowców, a pracujący skarżą się na przemęczenie" — czytamy w portalu.
Biedronka pracuje nad "efektywnym rozwiązaniem"
W zależności od lokalizacji w Biedronkach brakuje różnych produktów. Raz jest to mleko, innym razem papier toaletowy lub cukier. W mediach społecznościowych już pojawia się coraz więcej wpisów o pustych półkach w Biedronkach. Z komunikatu sieci Biedronka przesłanym do redakcji wyborcza.biz dowiadujemy się, że Biedronka pracuje nad "efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do naszych sklepów".
"Trzeba pamiętać, że cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw [wskaźnik informuje, jaki procent dostaw został zrealizowany zgodnie z zamówieniami] w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o 6 pkt proc., a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów" – twierdzi Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka w komunikacie przesłanym do redakcji wyborcza.biz.
Listen to "Czy opłaca się kupić dziś samochód? Dlaczego na nowe auta trzeba czekać długie miesiące?" on Spreaker.