Lidl Polska od zawsze stara się odpowiadać na potrzeby klientów, dostarczając szeroki asortyment produktów. Konkurencyjną ofertę sieci potwierdzają regularnie niezależne opracowania, w tym najnowszy raport Koszyk Zakupowy przygotowany przez ASM Sales Force Agency. Z badania wynika, że Lidl odnotował największy spadek cen – aż o 5,13 proc. w listopadzie 2021 w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Co więcej Lidl jest najtańszym sklepem wśród dyskontów, z wysoką przewagą cenową oraz drugą najtańszą siecią w całym rankingu.
Świąteczne promocje Pepco powalają na kolana. Świecące łańcuchy już za 15 zł!
W okresie przedświątecznych zakupów, Lidl przygotował szereg akcji promocyjnych, które dają umożliwić zaopatrzenie się w potrzebne podczas świąt towary. Chcąc ułatwić codzienne zakupy w niskich cenach, klienci mogą korzystać także m.in. z aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dostęp do aktualnej oferty, rabatów, kuponów, a także e-paragonów.
Wychodząc naprzeciw potrzebom grupy klientów, która posiada co najmniej troje dzieci, Lidl już 5. rok honoruje Kartę Dużej Rodziny, zapewniając stały rabat 10 proc. na aż 7 grup asortymentowych.
Prezenty świąteczne będą nas kosztować fortunę! Wiemy, ile Polacy przeznaczą na bliskich
Lidl wprowadza też rozmaite promocje np. tzw. wielopaki, dzięki czemu klienci mogą kupić dwa produkty w cenie jednego bądź trzy produkty w cenie dwóch. W ramach takich akcji można nabyć zarówno produkty spożywcze jak i kosmetyki oraz wiele innych.
Polecany artykuł: