Z powodu awarii sieci komórkowej, klienci InPost odczuli poważne kłopoty. Nie można m.in. sprawdzić statusu przesyłek, mogą pojawić się problemy z odbiorem paczek z paczkomatów. Problemy zgłaszają użytkownicy aplikacji. Wszystko z powodu awarii w usługach T-Mobile. Problem pojawił się we wtorek i po jakimś czasie poinformowano, że sytuacja została opanowana, a klienci mogą bez przeszkód korzystać z usług InPost. Szybko jednak pojawiły się komunikaty o wciąż trwających problemach. - Szanowni Klienci, we wtorek po godzinie 16 zostaliśmy poinformowani, że w krakowskim Data Center firmy T-Mobile nastąpiła awaria. Awaria w infrastrukturze T-Mobile spowodowała wstrzymanie działania naszej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę od rana nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms - poinformował InPost.
Kłopoty sprawiają także statusy przesyłek. Klienci skarżą się, że nie można zdalnie otworzyć paczkomatu, a po wpisaniu kodu skrytka nie otwiera się, chociaż system uznaje, że paczka została odebrana. - Czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Robimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość - zwrócił uwagę InPost.