Trwająca epidemia to nie tylko czas dramatycznej walki o życie i zdrowie chorych, czy tez nadchodzący gigantyczny kryzys ekonomiczny, ale także znaczące zmiany naszych codziennych nawyków. W obecnej sytuacji, jak nigdy wcześniej potrzebujemy wzajemnego wsparcia i rozmów z najbliższymi. Niestety, z uwagi na panujące warunki kontakty towarzyskie są mocno ograniczone. Na szczęście żyjemy w czasach, kiedy technologia pozwala nam się swobodnie komunikować, bez względu na szalejącą epidemię czy odległość od naszych bliskich.
Czytaj również: Ważna zmiana dotycząca godzin otwarcia Biedronki
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Spicy Mobile od 4 marca, kiedy w Polsce odnotowano pierwszy przypadek zarażenia koronawirusem, aktywność Polaków na urządzeniach mobilnych wzrosła. Liczba połączeń telefonicznych podwoiła się, a jeszcze więcej wysyłamy SMS-ów. Ilość wiadomości tekstowych wzrosła aż o 80 proc.
Tarcza antykryzysowa. Jakie wsparcie z ZUS dla pracodawców i pracowników?