Marek Kuchciński

i

Autor: Jan Bielecki Marek Kuchciński

Wydali 60 tys. zł na medialne szkolenia dla marszałka Sejmu!

2017-03-15 15:31

Marszałek Sejmu Marek Kuchciński nie słynie z miłości do mediów. Być może chce poprawić swój wizerunek, bowiem na jego szkolenie w zakresie PR-u w ciągu pół roku pójdzie aż 60 tys. państwowych pieniędzy! Tak wynika z tweeta zamieszczonego przez administrację profilu dane publiczne.

„Stałe doradztwo w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej dla Marszałka Sejmu RP oraz szkoleń i konsultacji dla współpracowników Marszałka(...)” - tak nazywa się usługa, za którą Kancelaria Sejmu od początku stycznia do końca czerwca br. zapłaci aż 60 tys. zł! Sprawę nagłośniono na twitterowym profilu dane publiczne:


Temat podchwycił portal fakt24.pl. Zwraca on uwagę, że marszałek Kuchciński sympatią do mediów raczej nie pała, a mimo to inwestuje w szkolenia medialne. Może chce ocieplić wizerunek? - zastanawia się portal. Według podanych przezeń informacji, pieniądze za szkolenia trafiają do prywatnej firmy prowadzonej przez b. dziennikarkę TVP.

ZOBACZ TEŻ: Szokujące zakupy urzędników prezydenta. Krzyże, różańce, mięso i młot wyburzeniowy

Redakcja portalu poprosiła o komentarz do sprawy Kancelarię Sejmu. Odpowiedź była bardzo szybka, ale lakoniczna. „Współpraca Marszałka i Kancelarii Sejmu z firmą Gall Media ma charakter bardzo szeroki, który jest na bieżąco doprecyzowywany i uzgadniany pomiędzy stronami. Firma świadczy usługi doradcze, analityczne i sprawozdawcze z zakresu PR, marketingu i kontaktów z mediami” - czytamy.

Źródła: twitter.com, fakt.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze