Jak wynika z badania ExpertSender Polacy coraz częściej wybierają zakupy online. W przeciągu miesiąca, 31 proc. ankietowanych w ten sposób wydaje od 101 do 300 złotych, a 28 proc. aż 301-500 zł. Badani wskazują, że największym udogodnieniem tego typu zakupów jest szybka i przewidywalna dostawa, utrudnieniem zaś wyskakujące reklamy.
Zobacz także: Włamują się na konto podczas TANKOWANIA. Złodzieje na stacji paliw!
- Obserwujemy wzmożony ruch w sklepach internetowych, dlatego wartość e-commerce w tym roku może być znacznie większa, niż pierwotnie przewidywano. Klienci chętnie kupują w internecie, tylko 1% ankietowanych twierdzi, że robi to raz na rok. Zwiększone zainteresowanie e-handlem powoduje też zwiększoną konkurencję między sklepami internetowymi. Starają się one przyciągnąć nowych i zatrzymać istniejących klientów wszystkimi możliwymi sposobami. Pomocne w tym jest wykorzystywanie automatyzacji wielokanałowego marketingu - mówi Krzysztof Jarecki, CEO ExpertSender.
Czytaj również: Pensje w górę, zatrudnienie w dół! Oto najnowsze dane GUS-u
Aż 43 proc. ankietowanych wskazuje, że zakupy online robi już od minimum 8 lat, 22 proc. od 4 do 8 lat. 8 proc. badanych wskazuje, że w ten sposób kupuje raz na kwartał lub rzadziej, 59 proc. twierdzi, że zakupy online robi minimum raz w miesiącu, a 33 proc. minimum raz w tygodniu.
Źródło: dlahandlu.pl