W ciągu ostatnich kilku lat Hisense znacząco umocnił swoją pozycję jako jednego ze światowych liderów rynku elektroniki domowej. Jednym z filarów, na których opiera się strategia marki, jest sponsoring sportowy. Zaangażowanie Hisense w tym obszarze kibice z całego świata mogą obserwować podczas największych sportowych wydarzeń, takich jak Mistrzostwa Świata FIFA 2022, czy podczas zbliżających się rozgrywek UEFA EURO 2024. Przedłużenie partnerstwa Hisense z Paris Saint-Germain jest kolejnym obliczem realizowanej strategii marki oraz elementem stałego wznoszenia wrażeń audiowizualnych podczas oglądania piłki nożnej na wyższy poziom.
- Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą przygodę z Hisense, firmą podzielającą naszą filozofię. Innowacja leży u podstaw naszej współpracy i determinacji w dalszym wzbogacaniu doświadczeń naszych kibiców przed i poza ekranem – Marc Armstrong, Chief Revenue Officer Paris Saint-Germain.
- Relacje z Paris Saint-Germain stanowią integralną część strategii sportowej Hisense, która zwiększa komfort oglądania wydarzeń sportowych w domach kibiców w Europie dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanych w telewizorach marki. Wierzymy, że dzięki temu partnerstwu możemy w dalszym ciągu udoskonalać nasze technologie w celu zapewnienia najlepszych wrażeń audiowizualnych – Catherine Fang, Executive Vice President w Hisense.
Już w pierwszej połowie 2023 roku Hisense wygenerował wzrost sprzedaży telewizorów na całym świecie o 21,05% w porównaniu rok do roku. Sukces marki możliwy jest m.in. dzięki działaniom w zakresie sponsoringu sportowego. W ramach partnerstwa z paryskim klubem Hisense już teraz wyposaża swoje telewizory w tryb sportowy jako standardowy element swoich modeli. Tryb sportowy został stworzony w celu zapewnienia najwyższej jakości wrażeń podczas oglądania sportowych zmagań na ekranie. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) system samodzielnie dostosowuje parametry obrazu oraz dźwięku, zapewniając większą płynność obrazu.
Polecany artykuł: