sklep Huawei

i

Autor: materiały prasowe sklep Huawei

Brand Finance Global 500 2022. Awans Huawei na 9. miejsce

2022-02-02 1:29

Brand Finance Global 500 2022. Huawei awansował na 9. pozycję w rankingu najcenniejszych marek świata Global 500 2022 opublikowanym przez Brand Finance. Marka Huawei została wyceniona na 71,2 mld dolarów, co oznacza wzrost aż o 29% w ujęciu rocznym i skok z miejsca 21., które zajęła w zeszłym roku.

Brand Finance Global 500 2022

Huawei został doceniony za innowacje, inwestycje w firmy technologiczne i badawczo-rozwojowe, zaangażowanie w branżę samochodów elektrycznych i rozwój usług w chmurze. Sektor technologiczny po raz kolejny okazał się być najcenniejszą branżą ze skumulowaną wartością marek bliską 1,3 biliona dolarów.

Informacja o mocnej pozycji Huawei w Top 10 najcenniejszych marek świata zbiegła się w czasie z europejską premierą nowych flagowych smartfonów z serii Huawei P50 – potężnego pod względem fotografii modelu P50 Pro i składanego P50 Pocket, pierwszego smartfona marki, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę. Smartfon wyróżnia się na rynku nie tylko unikalnym designem, ale podobnie jak P50 Pro, również innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i potężnym aparatem.

Tańczące z promocjami 24.01.2022r.

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. 

Sonda
Którą markę technologiczną lubisz najbardziej?
Najnowsze