Brand Finance Global 500 2022
Huawei został doceniony za innowacje, inwestycje w firmy technologiczne i badawczo-rozwojowe, zaangażowanie w branżę samochodów elektrycznych i rozwój usług w chmurze. Sektor technologiczny po raz kolejny okazał się być najcenniejszą branżą ze skumulowaną wartością marek bliską 1,3 biliona dolarów.
Informacja o mocnej pozycji Huawei w Top 10 najcenniejszych marek świata zbiegła się w czasie z europejską premierą nowych flagowych smartfonów z serii Huawei P50 – potężnego pod względem fotografii modelu P50 Pro i składanego P50 Pocket, pierwszego smartfona marki, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę. Smartfon wyróżnia się na rynku nie tylko unikalnym designem, ale podobnie jak P50 Pro, również innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i potężnym aparatem.
Polecany artykuł:
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim.