- związku z tym, że coraz więcej klientów decyduje się pozostać w domu, robimy co w naszej mocy, aby wspierać lokalne społeczności w tym trudnym czasie. Przypominamy Użytkownikom o tym, jak dodawać uwagi do zamówienia, by dostawy odbywały się bezdotykowo, a także znieśliśmy opłatę za dostawę we wszystkich miastach, w których działa aplikacja. Nasze działania mają na celu nie tylko zwiększenie dostępu do możliwości zamawiania z dostawą, ale także pomoc lokalnym restauracjom - zaznacza Charity Safford, General Manager na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią w Uber Eats.
ZOBACZ TEŻ: Posiłek dla węża, próbka moczu i maska przeciwgazowa. Co gubimy w Uberze i jak to odzyskać?
Uber Eats przypomina, w jaki sposób bezpiecznie zamawiać posiłki z dowozem oraz wprowadza darmową dostawę we wszystkich miastach, w których działa aplikacja.
Dostawa bezkontaktowa
Użytkownicy aplikacji już od dawna mają możliwość dodania uwag do zamówienia. W odpowiedzi na obawy związane z koronawirusem oraz rosnącą tendencją do ograniczania kontaktów, pamiętajmy o możliwości skorzystania z “Dostawy bezkontaktowej”, dzięki której kurier dostarczy zamówienie bez fizycznego kontaktu i zostawi je pod drzwiami.
Płatności bezgotówkowe
W trosce zarówno o klientów, jak i dostawców Uber Eats zawiesił tymczasowo możliwość płacenia gotówką. Płatności w aplikacji umożliwiają także przekazanie np. napiwków dla dostawców. Do 23 marca wszystkie dostawy posiłków w miastach, w których działa Uber Eats są bezpłatne. Aby skorzystać z darmowej dostawy należy wpisać kod PROMOCJA w zakładce ‘Promocje’, w aplikacji.
CZYTAJ TAKŻE: Podrzucą jedzenie pod drzwi mieszkania. Koronawirus wymusza wyjątkowe środki ostrożności
Opcja odbioru osobistego
W ubiegłym roku Uber wprowadził funkcję “Pick Up”, zamówionych wcześniej posiłków. Część restauracji, dostępnych na platformie, już wcześniej korzystała z tej możliwości. Dodatkowo, w najbliższych dniach planowane jest włączenie tej opcji dla wszystkich zainteresowanych partnerów restauracyjnych.