Warszawskie ZOO cieszy się ogromną popularnością, szczególnie w miesiącach wiosennych i letnich. Stąd kolejki po bilety to widok spotykany niemal w każdy weekend oraz dzień wolny od pracy. Do soboty jedynym sposobem na ich ominięcie był zakup biletów przez Internet, co wymagało jednak wcześniejszego zaplanowania wizyty.
Teraz, dzięki uruchomieniu sprzedaży za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay, zakupu można dokonać w drodze lub tuż przed samą wizytą w ZOO. Po dotarciu na jego teren posiadacze mobilnych biletów mogli całkowicie ominąć kolejki do kas i od razu udać się w kierunku bramek wejściowych. Tam wystarczy okazać obsłudze ekran telefonu z uruchomioną aplikacją mPay i zapisanym w niej kodem QR.
– Mobilny kanał sprzedaży to przede wszystkim oszczędność czasu i ogromne ułatwienie dla osób odwiedzających ZOO. Wizyty nie trzeba planować z wyprzedzeniem, a same bilety są zawsze w zasięgu ręki – mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A.
Jak kupić bilet do ZOO przez aplikację?
Kupowanie biletów do Warszawskiego ZOO w aplikacji mPay wyglądała podobnie, jak płacenie za przejazdy komunikacją miejską czy nabywanie wejściówek do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wystarczy, że użytkownik określi rodzaj i liczbę kupowanych biletów, a następnie zatwierdzi płatność kodem PIN, który ustalił samodzielnie podczas rejestracji w systemie. Tak jak w przypadku innych usług mPay, za bilety do ZOO będzie zapłacić kartą płatniczą lub środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce. Do standardowej ceny każdego biletu będzie doliczana prowizja w wysokości 2,69 proc.
Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.
Źródło: mPay