Zalando Lounge to specjalny klub dla użytkowników Zalando. Jego członkowie zyskują dostęp do specjalnych ofert i przecen sięgających 80 procent. Każdego dnia wprowadzane są nowe zniżki, a promocje nie trwają długo.
– Usługę wprowadziliśmy testowo w Polsce kilka dni temu. To 12. rynek, na którym działamy, i mamy ambitne plany jego rozwoju. To krok w budowie dużej platformy – powiedział cytowany przez „Rzeczpospolitą" Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska. – Mamy w ofercie 2,5 tys. marek, zarówno premium, jak i z innych półek cenowych. Udostępniamy klientom pięć–osiem kampanii dziennie – dodał.
W Zalando Lounge można znaleźć markową odzież, obuwie, akcesoria sportowe, biżuterię czy artykuły domowe. Każdego dnia członkowie klubu mają do wyboru przecenione produkty dostępne w ramach ograniczonych czasowo kampanii. Oferta jest dostępna na urządzeniach mobilnych, jak również pod adresem www.zalando-lounge.pl. Niebawem użytkownicy Zalando Lounge będą mogli także robić zakupy w aplikacji mobilnej.
Aby dołączyć do klubu, trzeba zarejestrować się na Zalando.pl. Rejestracja jest bezpłatna. Zalando proponuje klientom różne formy płatności za przecenione artykuły, m.in. gotówką przy odbiorze. Wcześniej usługa została wprowadzona w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii.
– Celem Zalando jest połączenie wszystkich graczy z branży modowej poprzez jedną platformę. Wprowadzając Zalando Lounge do Polski podejmujemy kolejny krok w tym kierunku i umożliwiamy klientom przywiązującym wagę do ceny odkrywać nowe oferty modowe każdego dnia – stwierdził cytowany przez Wiadomości Handlowe Giuseppe Tamola, country manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię.
– Widzimy, że wielu klientów w Polsce lubi korzystać z atrakcyjnych ofert i przecen. Jednocześnie korzystają z marek premium i przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości. Codzienne realizujemy kampanie Zalando Lounge z produktami wielu marek, w tym ekskluzywnych, które są przecenione do -80% i wierzymy, że będą spełniały one oczekiwania polskich klientów – dodał Artur Suligowski
Zobacz też: Ubrania z internetu. Sprawdź, co najchętniej kupują mieszkańcy polskich miast
Przeczytaj także: Mój start-up podbija świat
Polecamy: Najlepsi pracodawcy 2017 według LinkedIn
Oprac. na podst. rp.pl, dlahandlu.pl