Zwroty punktów za zakupy w AppGallery
W trakcie kampanii, nowi użytkownicy kupujący aplikacje i gry z listy Top App w AppGallery, na której znajdują się m.in. PUBG Mobile, Lords Mobile, Homescapes czy Hero Wars – Fantasy Battles, otrzymają zwrot 20 proc. wartości zakupu w postaci Punktów Huawei. Dodatkowo mogą otrzymać zwrot 15 proc. Punktów Huawei wydanych na zakupy w innych grach i innych aplikacjach z AppGallery. W Polsce wartość 1 Punktu Huawei = 1 zł, a punkty można zbierać przy każdym zakupie w aplikacji. Maksymalna wartość zwrotu punktów wynosi 100 euro. Otrzymane punkty można wykorzystać nie tylko na zakupy w AppGallery, ale w całym systemie Huawei Mobile Services (HMS). Na przykład na dodatkową przestrzeń dyskową w chmurze, nowy motyw dla telefonu lub tarczę zegarka, wypożyczenie filmu przez Huawei Video lub opłacenie abonamentu Huawei Music.
Kampania AppGallery potrwa w Polsce od 18 do 31 lipca
Huawei zaprasza do udziału w promocji wszystkich użytkowników, których telefony komórkowe wyposażone są w system Android. Będąc posiadaczem smartfona innej marki niż Huawei, wystarczy wykonać 3 proste kroki: pobrać i zainstalować AppGallery z oficalnej strony AG, wgrać apkę HMS Core ze sklepu AG, a następnie utworzyć i zarejestrowac Huawei ID (w zakładce „Ja” w AppGallery). Użytkownicy będą mogli zobaczyć szczegóły kampanii w wielu miejscach na swoich smartfonach - od Splash Screen i Feature Card w AppGallery, poprzez powiadomienia push i promocje w Huawei Member Centre, a także w całej aplikacji MyHuawei - czytamy w komunikacie firmy.
Huawei Mobile System
AppGallery to inteligentny i innowacyjny ekosystem, który umożliwia deweloperom tworzenie unikalnych rozwiązań dla konsumentów. HMS Core umożliwia integrację aplikacji na różnych urządzeniach, zapewniając większą wygodę i płynność użytkowania - jest to część naszej szerszej strategii "1+8+N" w Huawei. AppGallery oferuje szeroką gamę globalnych i lokalnych aplikacji w 18 kategoriach, w tym nawigacji i transportu, wiadomości, mediów społecznych i innych. AppGallery jest dostępna w ponad 170 krajach i regionach, i ma ponad 580 milionów miesięcznych aktywnych użytkowników na całym świecie. Huawei współpracuje z 5,4 mln deweloperów na całym świecie, a w 2021 roku łączna liczba dystrybucja aplikacji z AppGallery wyniosła 432 miliardy.