„Powołaliśmy dedykowany zespół, który dokłada wszelkich starań, aby maksymalnie wspomóc poszkodowane osoby w procesie ubiegania się o wypłatę odszkodowań, które będą wypłacane przez naszą firmę ubezpieczeniową adekwatnie do poniesionych strat. Ponieważ każdy zgłoszony do nas przypadek jest inny (niektórzy klienci zgłosili nam lekkie zatrucie bez wykrycia bakterią salmonelli, a inni zatrucie bakterią salmonelli z potrzebą hospitalizacji) i do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie. Chcemy uniknąć sytuacji, w której wszyscy poszkodowani będą potraktowani według schematu a nie adekwatnie do sytuacji, która im się przytrafiła” – czytamy w oświadczeniu Green Caffe Nero.
Jak dodano, sieć powołała specjalny zespół, który od 8 czerwca br. przekazuje sukcesywnie do firmy ubezpieczeniowej zgłoszenia, zawierające komplet dokumentów osób ubiegających się o rekompensatę. Niektóre osoby czekają na wyniki badań z Sanepidu, które są pomocne do złożenia kompletnego zgłoszenia o odszkodowanie.