Promocja od lat cieszy się niesłabnącą popularnością.To już 14. raz, kiedy w sklepach Lidl pojawią się torebki marki Wittchen, polskiego producenta galanterii skórzanej. Tym razem dla miłośników elegancji i funkcjonalności przygotowano ponad 50 wzorów skórzanych torebek (279 z/ 1 szt.), a także triumfalnie powracające plecaki skórzane w 4 wzorach (279 zł/ 1 szt.). Panowie również znajdą coś dla siebie – producent proponuje wykonaną z naturalnej włoskiej skóry listonoszkę (189 zł/ 1 szt.) w 3 wzorach do wyboru. W ofercie znajdą się pierwszy raz także aktówki (279 zł/ 1 szt.).
Gang Słodziaków będzie uczył dzieci czytać
- Cieszymy się, że już 14. raz z rzędu możemy zaproponować naszym klientom produkty Wittchen, firmy rodzinnej o wieloletniej tradycji. Marka Wittchen doskonale odzwierciedla również podejście Lidla – proponujemy klientom najlepszy jakościowo produkt po przystępnej cenie. Nasza coroczna wspólna oferta zawsze spotyka się z wielkim zainteresowaniem klientów i jesteśmy przekonani, że tak samo będzie również i tym razem – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.