Biedronka wprowadza karty podarunkowe. Karty Biedronki będą działały tak jak w wielu innych sieciach (głównie odzieżowych, drogeriach, księgarniach). Wystarczy taka kartę naładować przy kasie odpowiednią pulą i można ją komuś wręczyć w formie prezentu. Karty mogą być również kupowane przez przedsiębiorców i wręczane pracownikom. Obdarowany w określonym czasie płaci tą kartą w sklepie za swoje zakupy – do wyczerpania pieniędzy na karcie. Każdą z biedronkowych kart można doładować kwotą od 10 zł do 5 tys. zł.
W Biedronce będą dostępne 3 rodzaje kart. Karta „Zakupy w prezencie” stanowi podstawową wersję karty podarunkowej, z której mogą korzystać wszyscy. Wersja „Lepsza niż kieszonkowa” jest dedykowana dzieciom i może być stosowana jako zamiennik kieszonkowego. Sprawdzi się także w roli pierwszej w życiu dziecka karty płatniczej. Natomiast karta „Premia w kieszeni” jest przeznaczona dla klientów biznesowych i stanowi dobry sposób na przekazanie dodatkowych świadczeń dla pracowników lub klientów danej firmy.
Zobacz: Biedronka miażdży konkurencję
Przeczytaj: Zakupy z Carrefoura przyniesie sąsiad
Polecamy: Decyzje zakupowe podejmujemy w sklepie