Francuski dom mody założony w 1909 roku przez Coco Chanel kojarzył się głównie z prostą elegancją, znanymi perfumami Chanel N°5 oraz małymi, pikowanymi torebkami. Teraz zgodnie, z zapowiedziami marki, że „piękno to nie kwestia płci, ale kwestia stylu”, marka stawia na świat kosmetyków do makijażu dla mężczyzn.
Wszyscy wielbiciele legendarnej marki będą mogli wybrać sobie podkład (dostępny w kilku odcieniach), kredkę do brwi (również w kilku wariantach kolorystycznych) oraz balsam do ust. Wszystko sygnowane znanym na całym świecie logo. Od września kosmetyki będą dostępne dla mieszkańców Korei Południowej, a miesiąc później online. Jak zapowiada marka do stacjonarnych sklepów na świecie linia kosmetyków ma trafić w styczniu 2019 roku.
- Tak jak Gabrielle Chanel pożyczyła elementy męskiej garderoby, żeby ubrać kobiety, tak my, zainspirowani światem kobiet, tworzymy słownik nowej indywidualnej estetyki dla panów – pisze firma w swoim komunikacie.