Sieć marketów Aldi zwraca się do swoich klientów z prośbą o wyrażenie swojej opinii na temat wybranych produktów. Wybierana jest grupa osób, które dostają paczki. Produkty, które znajdują się w paczkach muszą przetestować i ocenić. Taką kampanię promocyjną i reklamową wcieliła w życie firma. Akcja składa się z kilku etapów. W każdym z nich wyłaniani są testerzy, którzy otrzymują paczki z wybranymi produktami marki własnej Aldi. Aby mieć szansę na zostanie takim testerem, trzeba zgłosić się za pomocą strony zawszealdi.pl, wybierając zakładkę „zostań ambasadorem”. Osoby, które zostaną wybrane odwiedzi główna ambasadorka i tym samym twarz tej kampanii aktorka Sonia Bohosiewicz. Aktorka wręczy bohaterom paczkę niespodziankę. W środku będą znajdowały się rozmaite produkty, które konsument otrzyma w prezencie. Oczywiście w określonym czasie trzeba wypróbować wszystkie produkty z paczki. Na koniec Sonia Bohosiewicz kolejny raz odwiedza rodzinę testującą smakołyki i prosi ją o wyrażenie swojej opinii na temat produktów. Przykładowe filmiki można już obejrzeć na stronie kampanii zawszealdi.pl.
Biedronka wprowadza Świeżoznawców
Od września ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Jej bohaterami są właśnie wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie swojej kampanii.
Tłumy w Rossmannie. Ile osób dziennie tam chodzi?