Biedronka

i

Autor: materiały prasowe Biedronka

Biedronka wprowadza Świeżoznawców. Co będą robić?

2019-11-06 12:49

Biedronka stawia się na świeże produkty a także na kampanię edukacyjno-marketingową w tym zakresie. Właśnie wystartowała ogólnopolska akcja promująca pracowników Biedronki jako prawdziwych ekspertów od jakości i świeżości. Jak informuje sieć będą oni tak zwanymi. „Świeżoznawcami”. Skojarzenia z Słodziakami i Świeżakami są jak najbardziej właściwie, w ramach tych akcji Biedronka szczególnie promuje zakupy świeżych owoców i warzyw.

Tańczące z promocjami (5 XI)

Jeronimo Martins chce wzmacniać swoją pozycję w zakresie sieci wiodącej w obszarze produktów świeżych. W wybranych sklepach Biedronka od jakiegoś czasu pojawią się stanowiska ze wędlinami i serami na wagę, a także maszyny do wyciskania świeżych soków. Jak informuje sieć blisko 70 proc. klientów codziennie kupuje w sklepach produkty świeże – owoce i warzywa, pieczywo czy świeże mięso lub ryby.  Wśród najpopularniejszych, obok polskich jabłek, warzyw korzeniowych i cytrusów, są także morele i polski czosnek, a do najszybciej rosnących kategorii należą owoce miękkie – truskawki, maliny, borówka, jeżyny oraz owoce BIO. „Więcej świeżości w codzienności” to hasło przewodnie nowej kampanii sieci. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, których można spotkać przy codziennych obowiązkach związanych z dbaniem o jakość warzyw i owoców, mięs i pieczywa w sklepie.

Zobacz również: Gigantyczne tłumy w Rossmannie. Nie uwierzysz, ile osób codziennie chodzi do tej drogerii

Jakość świeżych produktów w Biedronce doceniają nie tylko klienci ale również eksperci. Sieć w tym roku otrzymała wyróżnienie w kategorii Market Roku za produkty świeże, jury doceniło sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne. W ramach akcji lojalnościowych Gang Słodziaków i Gang Świeżaków sieć promuje zakup świeżych owoców i warzyw. Aby spełnić najwyższe wymagania, w proces kontroli produktów zaangażowanych jest wiele osób, od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów – Świeżoznawców. Tylko w 2018 roku kontroli poddano 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw. Pracownicy  zdobywają ekspercką wiedzę z zakresu jakości uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. pracowników.


- Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze