Chrupki kukurydziane w latach 90-tych biły rekordy popularności, w sklepach, prócz klasycznych przekąsek o naturalnym smaku można było znaleźć również kolorowe barwione kuleczki. Jak podaje serwis dlahandlu.pl przysmak ten już niedługo powróci na półki. Fruitusie to bezglutenowe, owocowe kuleczki kukurydziane o smakach jabłka, cytryny, truskawki oraz maliny. Co ważna są one produkowane od 1993 roku na bazie kukurydzy pochodzącej od polskich rolników.
Zobacz także: Nowe 500 plus BEZ składania wniosków. Zmiana zasad wypłat dzieli Polaków [SONDA]
- Nasze produkty od zawsze sprzedawały się bardzo dobrze lokalnie. Nie inwestowaliśmy w marketing ani markę produktu. Byliśmy doceniani za jakość samych chrupek. Wraz z rozwojem firmy postanowiliśmy jednak pokazać nasz flagowy produkt wszystkim rodzinom w Polsce. Zmniejszyliśmy samą kulkę i zaczęliśmy projektować markę Fruitusie od zera, tak aby była atrakcyjna nie tylko dla dzieci i ich rodziców, ale również dla sieci handlowych. Uruchomiliśmy komunikację bezpośrednią z konsumentami na platformach społecznościowych, a od przyszłego roku będziemy wspierać sprzedaż licencjami z bajek i filmów. Przewidujemy również rozszerzenie marki o inne smaki, w celu dotarcia do kolejnych grup konsumentów –komentuje Emilian Łyga, pełnomocnik firmy i menedżer marki dla portalu dlahandlu.pl. - Co jest dla nas również ważne – zbudowaliśmy markę produktu niedostępnego powszechnie w skali ogólnopolskiej. Jest to format wygodnej przekąski w kształcie kulki, której w Polsce od lat się nie rozwija. Dlatego hasło marki ‘chrupnij kulkę’ ma wyraźnie wskazywać, w czym się specjalizujemy.
Zobacz też: Specjalnie oznaczenia na ziemniakach. Lidl pomoże wszystkim miłośnikom gotowania
Wszyscy, którzy z nostalgią wspominają beztroskie lata 90-te i poszukują ich smaku powinni wybrać się do Biedronki. Fruitusie pojawią się na sklepowych półkach już na początku października w blisko 3000 sklepów sieci Biedronka i będą dostępne do wyczerpania zapasów.