E-skrzynka to wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas, a w dobie epidemii uniknąć kolejek w placówce pocztowej. Zamiast tradycyjnej papierowej przesyłki, klienci otrzymują polecony w formie elektronicznej. Od teraz klienci Poczty Polskiej w ramach swojej e- Skrzynki mogą zgłosić więcej niż jeden adres korespondencyjny, z którego Poczta będzie przekazywać klientom korespondencję listową poleconą w formie dokumentu elektronicznego. Dzięki wprowadzonym zmianom każdy użytkownik będzie mógł teraz zgłosić trzy adresy korespondencyjne, z których będzie otrzymywał korespondencję w formie dokumentu elektronicznego.
Zobacz także: Przeklejał kody kreskowe w sklepach, bo mniej zarabia! Teraz grozi mu więzienie
Przesyłka polecona wysyłana jest do tak zwanej e-skrzynki tylko i wyłącznie na prośbę klienta. Można ją założyć na pomocą Profilu Zaufanego. Znajdziemy w niej i zeskanowana kopertą, i cała korespondencję. O nadejściu nowej korespondencji adresat jest informowany mailem. Oprócz dokumentu w formie elektronicznej Poczta Polska przesyła list na wskazany adres po miesiącu od jego zeskanowania. Należy pamiętać, że z usługi wyłączone są przesyłki wysyłane przez sądy i trybunały, prokuraturę oraz inne organy ścigania, a także komornika sądowego. Możliwość odbioru przesyłek poleconych w postaci elektronicznej Poczta Polska będzie świadczyć do 30 września br.
Sprawdź również: Rekordowo niskie stopy procentowe. Od kiedy raty kredytów będą niższe? I jak długo?
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj