Luksusowa porcelana za zakupy w Stokrotce
W ramach kampanii „Skomponuj swój włoski zestaw” klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki i wymieniać je na wysokiej jakości elementy zastawy stołowej Baraonda, luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. Jak działa mechanizm programu? Za każde 35 zł wydane na zakupy w Stokrotce klienci otrzymają jeden znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków będą mogli odebrać jeden z elementów kolekcji w promocyjnej cenie. Przygotowana przez Promoticę kampania potrwa do 24 lipca. Więcej szczegółów i regulamin dostępne są na stronie www.stokrotka.pl oraz w sklepach sieci Stokrotka.
Polacy lubią programy lojalnościowe
Jak podkreślają przedstawiciele agencji Promotica, organizatora kampanii, Polska jest ważnym i ciekawym rynkiem z dużym potencjałem. Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych, które każdym rokiem zyskują na popularności. Jak wynika z raportu „Mobilni, wymagający, umiarkowanie aktywni – Polacy w programach lojalnościowych” zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia, aż 2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Największą bazą kampanii lojalnościowych są sklepy detaliczne.
Polecany artykuł: