Lidl

i

Autor: materiały prasowe

Nowa kampania Lidla. Zobacz, jak funkcjonują sklepy znanej sieci dyskontów [WIDEO]

2019-01-12 14:00

Na niecodzienną kampanię promocyjną zdecydowała się sieć popularnych dyskontów Lidl. Uchylając rąbka swojej tajemnicy, sklepy wpuszczą klientów na zaplecze, dzięki czemu możemy dowiedzieć się, jak funkcjonują poszczególne placówki. Pokazanie jak wygląda Lidl od kuchni jest jednym z elementów strategii wizerunkowej „Więcej na radość z życia”.

To już kolejny element kampanii, która rozpoczęła się rok temu. Wtedy klienci sklepu pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami

Jak zapewnia sieć w akcji reklamowej wezmą udział pracownicy sklepów i przybliżą oni klientom tajniki swojej pracy. Opowiedzą o sposobach zachowania czystości, o tym jak budowane są poszczególne placówki oraz o kontrolach jakości poszczególnych produktów.

W spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący tu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje Michał – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne. Zwiększenie efektywności energetycznej obiektu i uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego

- Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku – a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent! Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego – mówi Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów

Jak czytamy w komunikacie przesłanym przez Lidl, tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów. Wszystkie zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami.

- Zależy nam, aby dzięki Lidlowi każdy miał „Więcej na radość z życia” – hasło to przyświeca nam we wszystkich obszarach działalności. W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Comunications Manager w Lidl Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze