To już kolejny element kampanii, która rozpoczęła się rok temu. Wtedy klienci sklepu pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami
Jak zapewnia sieć w akcji reklamowej wezmą udział pracownicy sklepów i przybliżą oni klientom tajniki swojej pracy. Opowiedzą o sposobach zachowania czystości, o tym jak budowane są poszczególne placówki oraz o kontrolach jakości poszczególnych produktów.
W spocie prezentującym ekologiczne podejście do rozwoju sieci Lidl, Michał Heberle, pracujący tu już od 17 lat, mówi o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki. Energooszczędne oświetlenie LED, czy też odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, dzięki któremu, jak żartuje Michał – „można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami” – to tylko przykłady rozwiązań, dzięki którym sklepy Lidl są nowoczesne i ekologiczne. Zwiększenie efektywności energetycznej obiektu i uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego
- Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu produkty z Lidla mają jakość, której nie powstydziłyby się najpopularniejsze marki na rynku – a przy tym są od nich tańsze nawet o kilkadziesiąt procent! Bo w Lidlu zawsze zależy nam na tym, żeby to, co dobre, było dostępne dla każdego – mówi Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów, który pracuje nad rozwojem produktów
Jak czytamy w komunikacie przesłanym przez Lidl, tylko w ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów. Wszystkie zanim trafią one na półki przechodzą tysiące badań, testowane są w kabinach sensorycznych, ich formuły opracowywane są wspólnie z producentami.
- Zależy nam, aby dzięki Lidlowi każdy miał „Więcej na radość z życia” – hasło to przyświeca nam we wszystkich obszarach działalności. W najnowszej odsłonie kampanii pokazujemy kulisy działania naszych sklepów. Tysiące pracowników naszej firmy dba o to, by niemal 1 mln klientów każdego dnia mogło zrobić zakupy w Lidlu. Jesteśmy nowoczesną firmą, dbającą o ekologię, zrównoważony rozwój, świeżość produktów, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. Nasi pracownicy to eksperci w swoich dziedzinach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Comunications Manager w Lidl Polska.