Znika „Gang Swojaków” z Biedronki. Zastąpi go „Gang Bystrzków”
Sieć sklepów Biedronka przygotowała nową kampanię promocyjno-lojalnościową dla swoich klientów. Znikają cieszące się popularnością wśród rodzin z dziećmi maskotki z „Gangu Swojaków”, a pojawiają się nowe. Spółka Jeronimo Martins Polska będąca operatorem Biedronki w zeszłym tygodniu (koniec lipca 2022 r.) zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy „Gang Bystrzaków”. Sama strona internetowa gangbystrzakow.pl została zarejestrowana już miesiąc temu. Nowa akcja sugeruje, że tym razem pomysłodawcy chcą się skupić przede wszystkim na działaniach edukacyjnych.
Polecany artykuł:
Na czym polega akcja promocyjna Biedronki?
Według założeń właściciela sieci sklepów Biedronka, w nowej akcji promocyjno-lojalnościowej mają pojawić się nie tylko maskotki, ale także książeczki, a w sklepach ma być dostępna także żywność oznaczona nowym znakiem towarowym „Gangu Bystrzaków”. Okazuje się jednak, że w tym roku taka żywność jeszcze się nie pojawi, ale klienci będą mieli możliwość nabycia maskotek, gier, książeczek czy filmów animowanych dla swoich pociech.
Do tej pory akcja Biedronki polegała na gromadzeniu punktów, za które klient mógł odebrać nagrodę w postaci maskotki czy książeczki. Pojawienie się popularnych dla dzieci pluszaków sprawiło, że wielu klientów, w tym głównie rodziców próbowało nawet odkupić od innych klientów punkty w celu szybszego zdobycia maskotki. Biedronka oferowała już „Gang Słodziaków”, „Gang Świeżaków”, „Gang Swojaków”. Teraz przyszła kolej na pluszaki „Gang Bystrzaków”, które najprawdopodobniej będą się cieszyły tak samo ogromną popularnością.
Podczas poprzednich akcji, aby zdobyć nagrodę w postaci maskotki trzeba było posiadać wystarczającą ilość naklejek. Niedawno jednak Biedronka wypuściła na rynek swoją aplikację, a promocje miały zachęcić klientów do jej zainstalowania. Aplikacja to zdecydowanie bardziej ekologiczne rozwiązanie, które pomogło zaoszczędzić tony papieru, potrzebnego do wyprodukowania naklejek.
Kiedy w Biedronce pojawi się „Gang Bystrzaków”?
Jak poinformował przedstawiciel firmy, akcja ruszy już niebawem. – Aktualnie finalizowane są założenia nowej akcji, o której szczegółach będziemy mogli poinformować w późniejszym terminie – oświadczył Piotr Szymanowicz, starszy manager ds. marketingu w Biedronce. Biorąc pod uwagę fakt, że poprzednie akcje ruszały wraz z początkiem września, a nawet i kilka dni wcześniej. Wiele wskazuje na to, że nowy „Gang Bystrzaków” ukaże się pod koniec sierpnia 2022 r.