Carrefour otworzył w warszawskiej galerii handlowej Promenada supernowoczesny hipermarket – Carrefour PRO. Bardzo nowoczesny, naszpikowany elektroniką sklep ma powierzchnię 2 tys. mkw. i swoim wystrojem oraz klimatem nie przypomina już tradycyjnego sklepu. Nie ma tam tradycyjnej linii kas (kasy są na tylnej ścianie sklepu) i wąskiego wejścia do marketu.
Przestrzeń podzielono na kilkanaście stref (znajduje się tam m.in. piekarnia z własnym wypiekiem pieczywa, dział z wędlinami z własną wędzarnią, dział z rybami i oczywiście warzywa i owoce – jako Targ Świeżości. Każde ze stoisk ma dedykowaną obsługę.
Zobacz: Coraz więcej Polaków kupuje żywność przez internet
Najciekawszym miejscem w sklepie jest Wyspa Smaków, czyli strefa, w której kucharze przygotowują na miejscu posiłki. Nowością jest też stoisko Cook Up, w którym są dostępne gotowe zestawy posiłków na wynos, do przygotowania w domu
Co ciekawe, w sklepie można zobaczyć rozmaite ciekawe neony.
Sklep w warszawskiej Promenadzie naszpikowany jest elektroniką. Znajduje się tam 19 wielkich ekranów, na których można wyszukiwać produkty dostępne w ofercie sklepu i za pośrednictwem aplikacji mobilnej w łatwy sposób zamawiać je do domu lub z odbiorem własnym w sklepie. Takie zamówienia złożone do godz. 16 będą do odbioru jeszcze tego samego dnia, m.in. w coolomacie, znajdującym się na zewnątrz centrum handlowego.
Przeczytaj: Dyskonty odchodzą do lamusa
W Carrefour PRO zapłacimy też w systemie scan & go (samodzielnie skanujemy produkty już podczas wkładania ich do koszyka) – płacimy za zakupy aplikacją lub przy dedykowanej kasie. Elektroniczny sommelier pomoże nam wybrać wino, a dostępna w markecie bezpłatna sieć Wi-Fi pomoże odszukać potrzebne produkty. Niebawem w sklepie pojawi się też inteligentny wózek Smart Cart. W nowym sklepie Carrefour zatrudnił 100 osób, ale obecnie pracuje w nim dodatkowych kilkanaście osób, które pomagają klientom odnaleźć się w nowym miejscu.
Źródło: businessinsider.com