Popek

i

Autor: WBF Popek

Popek reklamuje konserwy za 10 złotych! [ZDJĘCIA]

2018-09-25 13:28

Jak nie tańczy z gwiazdami lub śpiewa piosenki o klubach „go-go”, to walczy w klatce na galach Konfrontacji Sztuk Walki. Znany w Polsce celebryta, Popek Monster, chętnie korzysta ze swojej popularności, nie tylko ku uciesze fanów, ale też własnego portfela. Teraz, by zabezpieczyć swoją przyszłość postanowił zostać… twarzą konserw mięsnych.

Firma „FitMeat”, która reklamuje się hasłem „jakość bez kitu”, produkuje różnego rodzaju mięso: od kabanosów z koniny, poprzez filety z kurczaka, aż po konserwy wieprzowe czy wołowe. Wszystkie swoje produkty określa jako wolne od GMO, nie zawierające konserwantów, glutenu, a do tego dzięki nim najlepiej przyswaja się białko.

Wcześniej konserwy, kabanosy z dzika czy też filety w oleju zachwalali kulturyści. Muskuły na produktach „FitMeat” prężą m.in. Szymon Łada, mistrz świata w kulturystyce, czy Sylwia Socha, mistrzyni świata bikini models. Teraz do tego zacnego grona dołączył Popek.

- Nasza konserwa została stworzona z myślą nie tylko o sportowcach ale o wszystkich ludziach zwracających uwagę na to co jedzą – deklarują producenci puszki drobowio-wieprzowej, którą swoją twarzą promuje Popek Monster. - Proces produkcyjny to doprawione mięso włożone do puszki, zamknięte i sterylizowane. Podczas sterylizacji mięso zostaje ugotowane a jego termin przydatności do spożycia wynosi 1,5 roku. To zupełnie tak, jak z ogórkami naszych babci czy mam. Prosto i zdrowo – tłumaczy „FitMeat”.

Wyświetl ten post na Instagramie.
Post udostępniony przez Przybysz Athletics (@przybysz_athletics)

Konserwa „z Popkiem” kosztuje 10 złotych za 300 gram. Jak informuje nas opakowanie, 98 proc. zawartości to mięso.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze