Popek reklamuje konserwy za 10 złotych! [ZDJĘCIA]

2018-09-25 13:28

Jak nie tańczy z gwiazdami lub śpiewa piosenki o klubach „go-go”, to walczy w klatce na galach Konfrontacji Sztuk Walki. Znany w Polsce celebryta, Popek Monster, chętnie korzysta ze swojej popularności, nie tylko ku uciesze fanów, ale też własnego portfela. Teraz, by zabezpieczyć swoją przyszłość postanowił zostać… twarzą konserw mięsnych.

Popek

i

Autor: WBF/ Archiwum prywatne Popek

Firma „FitMeat”, która reklamuje się hasłem „jakość bez kitu”, produkuje różnego rodzaju mięso: od kabanosów z koniny, poprzez filety z kurczaka, aż po konserwy wieprzowe czy wołowe. Wszystkie swoje produkty określa jako wolne od GMO, nie zawierające konserwantów, glutenu, a do tego dzięki nim najlepiej przyswaja się białko.

Wcześniej konserwy, kabanosy z dzika czy też filety w oleju zachwalali kulturyści. Muskuły na produktach „FitMeat” prężą m.in. Szymon Łada, mistrz świata w kulturystyce, czy Sylwia Socha, mistrzyni świata bikini models. Teraz do tego zacnego grona dołączył Popek.

- Nasza konserwa została stworzona z myślą nie tylko o sportowcach ale o wszystkich ludziach zwracających uwagę na to co jedzą – deklarują producenci puszki drobowio-wieprzowej, którą swoją twarzą promuje Popek Monster. - Proces produkcyjny to doprawione mięso włożone do puszki, zamknięte i sterylizowane. Podczas sterylizacji mięso zostaje ugotowane a jego termin przydatności do spożycia wynosi 1,5 roku. To zupełnie tak, jak z ogórkami naszych babci czy mam. Prosto i zdrowo – tłumaczy „FitMeat”.

Wyświetl ten post na Instagramie.
Post udostępniony przez Przybysz Athletics (@przybysz_athletics)

Konserwa „z Popkiem” kosztuje 10 złotych za 300 gram. Jak informuje nas opakowanie, 98 proc. zawartości to mięso.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki