Marka UPC zniknie z rynku. P4 planuje rebranding
Data rebrandingu nie jest jeszcze znana. Według informacji portalu ma być wprowadzany stopniowo, a jego pierwszą odsłoną była kampania reklamowa pod hasłem "UPC przeszło do Play". W najnowszej kampanii Play o UPC w ogóle nie wspomina - usługi telewizyjne noszą nazwy "Telewizja Nowej Generacji" i "Telewizja Max", bez śladu UPC. Na stronie internetowej operatora również próżno szukać popularnej wśród Polaków marki, co może oznaczać, że UPC zostało już całkowicie wchłonięte przez Play.
Rebranding ma przynieść firmie oszczędności. Po zmianie właściciela UPC Polska o trzy czwarte ograniczyła aktywności reklamowe. Pracownicy firmy zostali też przeniesieni do biurowca, w którym siedzibę ma P4.
"Na koniec 2022 r. Play miał prawie 12,8 mln klientów usług mobilnych. Znajomość marki tego operatora jest więc znacznie większa niż UPC Polska, który jako sieć kablowa docierał głównie do mieszkańców większych miast. Na koniec 2021 r. operator kablowy miał 1,57 mln klientów. Polska nie będzie jedynym krajem, z którego zniknie marka UPC" — czytamy na wirtualnemedia.pl.
UPC Polska była częścią Liberty Global, czyli międzynarodowego operatora usług telewizji i szerokopasmowego internetu, działającego w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. I jednocześnie największą pod względem przychodów spółką tej grupy w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki.” - poinformowało biuro prasowe Play.
Polecany artykuł: