Ambitne plany polskiej spółki
"Fundusz RiO zamierza wesprzeć PartyDeco zwłaszcza na rynku amerykańskim, który obecnie jest dla branży najbardziej perspektywiczny" – deklaruje Zbigniew Wójcik, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl.
Zdaniem Wójcika, PartyDeco odniosło sukces na rynkach międzynarodowych. Portal podaje, że według danych przedstawionych przez niego firma "stała się jednym z trzech największych europejskich graczy B2B w swojej niszy". A to nie jest jej ostatnie słowo, jeżeli chodzi o ekspansję międzynarodową i produktową- czytamy.
Ambicją PartyDeco jest zbudować pozycję lidera rozwiązań ekologicznych w swojej branży. Już teraz znaczną część oferty stanowią wysokiej jakości dekoracje wielokrotnego użytku, produkty biodegradowalne, papierowe, bez domieszki plastiku.
Według wiadomościhandlowych.pl, założyciele i zarząd PartyDeco, Agnieszka i Mikołaj Gabryel pracują nad dalszym rozwojem ej sprzedaży w e-commerce. Mają też w planach nowe rynki geograficzne, nowe kategorie produktowe i nowe kanały dystrybucji.
PartyDeco jest polskim projektantem i producentem ozdób oraz kolekcji okolicznościowych. Spółka sprzedaje głównie przez internet w modelu B2B, a większość jej przychodów generowana jest w transakcjach z kontrahentami z Europy Zachodniej.