Co można wysłać Przesyłką Paletową?
Przesyłka Paletowa to usługa przewozu drogowego towarów za pośrednictwem drobnicowej sieci logistycznej, przeznaczona do wysyłki towarów spaletyzowanych. Umożliwia przesyłanie towarów o niskiej i średniej wartości, m.in. takich jak: AGD, materiały budowlane, części zamienne czy elementy metalowe. Poczta Polska zapewnia dostawy na terenie Polski i Europy.
Przesyłka Paletowa może być dostarczana zarówno do klientów detalicznych oraz z rozproszoną infrastrukturą, jak do magazynów centralnych i sieci handlowych. Rozwój usług logistycznych, to jeden z trzech kierunków strategicznych Poczty, obok usług kurierskich i cyfrowych. Usługa Przesyłki Paletowej jest intensywnie rozwijana, a Poczta Polska zanotowała kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych palet w pierwszym kwartale tego roku w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego w obszarze usług międzynarodowych. Wśród klientów są międzynarodowe koncerny, polskie spółki należące do Skarbu Państwa oraz rodzinne biznesy.
Promocja usługi Przesyłka Paletowa
Obsługa logistyczna w zakresie przesyłek paletowych jest realizowana w 16 magazynach, rozlokowanych na terenie całego kraju – w tym w 3 węzłach tranzytowych dedykowanych wyłącznie tej usłudze i znajdujących się w Poznaniu, Grodzisku Mazowieckim i Czeladzi. Obecnie realizowany jest kolejny etap brandingu floty samochodowej Poczty Polskiej reklamą promującą usługę Przesyłka Paletowa. Zastosowane wizualizacje podkreślają główne cechy rozwiązania: szeroki zakres oferty oraz bezpieczeństwo i pewność współpracy.
Każda z ikon grafiki jest pakietem informacji, dotyczących m.in. wagi przesyłek, szybkości realizacji, ceny, zasięgu krajowego i europejskiego, wielkości sieci logistycznej, możliwości magazynowania czy rodzajów przewozów oraz grup odbiorców. Oznakowanych zostanie docelowo ponad 160 samochodów, przemieszczających się na terenie całego kraju.
– Usługi logistyczne, to obok usług kurierskich, jedna z głównych osi rozwoju Poczty Polskiej. Przesyłki paletowe krajowe i międzynarodowe to jedna z istotnych usług, które oferujemy naszym Klientom. Podejmujemy wiele działań, aby rozwijać tę gałąź naszej działalności i zwiększać ich udział w naszym portfelu. Poczta, która jest kojarzona głównie z przesyłkami pocztowymi, jest zarówno firmą kurierską, jak i logistyczną, dzięki czemu możemy kompleksowo obsługiwać naszych Klientów – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.