Pracownicy Biedronki

i

Autor: Paweł Skraba Pracownicy Biedronki

Spróbował whisky z Biedronki i chce ją reklamować. Zaskakująca decyzja dyskontu

2018-02-02 14:11

Jeden z klientów Biedronki – mężczyzna podający się za „konesera whisky", zastanawiał się, czy może reklamować alkohol zakupiony w dyskoncie, ponieważ uznał, że ten ma smak i zapach „wątpliwej jakości" – donosi rzeszow.wyborcza.pl. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że dyskont oświadczył, że jest w stanie przyjąć do reklamacji otwartą butelkę wytrwawnego alkoholu. Sprawdziliśmy, jaka była reakcja Biedronki.

Według rzeszowskiej „Gazety Wyborczej", do której zgłosił się klient Biedronki, polski dystrybutor zapowiedział, że prześle alkohol do analizy w kraju producenta, jeżeli konsument prześle mu felerną butelkę. Jak sprawdziliśmy, klienci Biedronki mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego zakupu. Zwrotowi nie podlegają jednak napoje alkoholowe. Zapytaliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska o sprawę amatora whisky.

Zobacz: Alkohol w sklepie tylko do 22.00 i całkowity zakaz picia pod chmurką

- W nawiązaniu do pytania o klienta, przekazujemy, iż w naszym Biurze Obsługi Klienta nie odnotowaliśmy żadnego zgłoszenia dot. whisky, które mogłoby odpowiadać opisanej w mediach sytuacji – poinformowało nas biuro JMP. Jak dodaje właściciel Biedronki, reklamację można złożyć na kilka sposobów, również w sytuacji, gdy klient nie jest zadowolony z jakości produktu.

- Zgodnie z regulaminem zwrotów i reklamacji klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie – wyjątkiem są wybrane grupy artykułów, do których ze względów bezpieczeństwa należą artykuły spożywcze. Jednocześnie każdy klient niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka może dokonać jego reklamacji bezpośrednio w każdej placówce naszej sieci lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, które jest czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (adres: bok@biedronka.eu, tel. 800 080 010 oraz 22 205 33 00). Konsument może też zgłosić się do producenta – przypomina Jeronimo Martins Polska.

Polecamy: To koniec monopolowych? Będzie trudniej kupić alkohol

Lista pełnowartościowych artykułów, których nie zwrócisz w Biedronce:

- wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce),
- kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka),
- alkohol i papierosy,
- środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.),
- tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych,
- kosmetyki i chemia gospodarcza,
- książki oraz czasopisma,
- doładowania telefonów komórkowych,
- gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty,
- bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe.

Klienci Biedronki mogą również zwrócić niepełnowartościowy towar, ale tylko pod warunkiem, że posiadają oryginalny paragon lub fakturę VAT, produkt jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jest kompletny i nie posiada śladów użytkowania, a w przypadku tekstyliów – ma niezerwane metki.

 

Oprac. na podst. rzeszow.wyborcza.pl, biedronka.pl, mat. pras.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze