Spróbował whisky z Biedronki i chce ją reklamować. Zaskakująca decyzja dyskontu

2018-02-02 14:11

Jeden z klientów Biedronki – mężczyzna podający się za „konesera whisky", zastanawiał się, czy może reklamować alkohol zakupiony w dyskoncie, ponieważ uznał, że ten ma smak i zapach „wątpliwej jakości" – donosi rzeszow.wyborcza.pl. Nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyby nie fakt, że dyskont oświadczył, że jest w stanie przyjąć do reklamacji otwartą butelkę wytrwawnego alkoholu. Sprawdziliśmy, jaka była reakcja Biedronki.

Pracownicy Biedronki

i

Autor: Paweł Skraba Pracownicy Biedronki

Według rzeszowskiej „Gazety Wyborczej", do której zgłosił się klient Biedronki, polski dystrybutor zapowiedział, że prześle alkohol do analizy w kraju producenta, jeżeli konsument prześle mu felerną butelkę. Jak sprawdziliśmy, klienci Biedronki mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego zakupu. Zwrotowi nie podlegają jednak napoje alkoholowe. Zapytaliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska o sprawę amatora whisky.

Zobacz: Alkohol w sklepie tylko do 22.00 i całkowity zakaz picia pod chmurką

- W nawiązaniu do pytania o klienta, przekazujemy, iż w naszym Biurze Obsługi Klienta nie odnotowaliśmy żadnego zgłoszenia dot. whisky, które mogłoby odpowiadać opisanej w mediach sytuacji – poinformowało nas biuro JMP. Jak dodaje właściciel Biedronki, reklamację można złożyć na kilka sposobów, również w sytuacji, gdy klient nie jest zadowolony z jakości produktu.

- Zgodnie z regulaminem zwrotów i reklamacji klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie – wyjątkiem są wybrane grupy artykułów, do których ze względów bezpieczeństwa należą artykuły spożywcze. Jednocześnie każdy klient niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka może dokonać jego reklamacji bezpośrednio w każdej placówce naszej sieci lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, które jest czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (adres: [email protected], tel. 800 080 010 oraz 22 205 33 00). Konsument może też zgłosić się do producenta – przypomina Jeronimo Martins Polska.

Polecamy: To koniec monopolowych? Będzie trudniej kupić alkohol

Lista pełnowartościowych artykułów, których nie zwrócisz w Biedronce:

- wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce),
- kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka),
- alkohol i papierosy,
- środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.),
- tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych,
- kosmetyki i chemia gospodarcza,
- książki oraz czasopisma,
- doładowania telefonów komórkowych,
- gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty,
- bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe.

Klienci Biedronki mogą również zwrócić niepełnowartościowy towar, ale tylko pod warunkiem, że posiadają oryginalny paragon lub fakturę VAT, produkt jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jest kompletny i nie posiada śladów użytkowania, a w przypadku tekstyliów – ma niezerwane metki.

 

Oprac. na podst. rzeszow.wyborcza.pl, biedronka.pl, mat. pras.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki