Według rzeszowskiej „Gazety Wyborczej", do której zgłosił się klient Biedronki, polski dystrybutor zapowiedział, że prześle alkohol do analizy w kraju producenta, jeżeli konsument prześle mu felerną butelkę. Jak sprawdziliśmy, klienci Biedronki mogą zwrócić towar w ciągu 14 dni od jego zakupu. Zwrotowi nie podlegają jednak napoje alkoholowe. Zapytaliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska o sprawę amatora whisky.
Zobacz: Alkohol w sklepie tylko do 22.00 i całkowity zakaz picia pod chmurką
- W nawiązaniu do pytania o klienta, przekazujemy, iż w naszym Biurze Obsługi Klienta nie odnotowaliśmy żadnego zgłoszenia dot. whisky, które mogłoby odpowiadać opisanej w mediach sytuacji – poinformowało nas biuro JMP. Jak dodaje właściciel Biedronki, reklamację można złożyć na kilka sposobów, również w sytuacji, gdy klient nie jest zadowolony z jakości produktu.
- Zgodnie z regulaminem zwrotów i reklamacji klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie – wyjątkiem są wybrane grupy artykułów, do których ze względów bezpieczeństwa należą artykuły spożywcze. Jednocześnie każdy klient niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka może dokonać jego reklamacji bezpośrednio w każdej placówce naszej sieci lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, które jest czynne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (adres: [email protected], tel. 800 080 010 oraz 22 205 33 00). Konsument może też zgłosić się do producenta – przypomina Jeronimo Martins Polska.
Polecamy: To koniec monopolowych? Będzie trudniej kupić alkohol
Lista pełnowartościowych artykułów, których nie zwrócisz w Biedronce:
- wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce),
- kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka),
- alkohol i papierosy,
- środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.),
- tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych,
- kosmetyki i chemia gospodarcza,
- książki oraz czasopisma,
- doładowania telefonów komórkowych,
- gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty,
- bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe.
Klienci Biedronki mogą również zwrócić niepełnowartościowy towar, ale tylko pod warunkiem, że posiadają oryginalny paragon lub fakturę VAT, produkt jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jest kompletny i nie posiada śladów użytkowania, a w przypadku tekstyliów – ma niezerwane metki.
Oprac. na podst. rzeszow.wyborcza.pl, biedronka.pl, mat. pras.