Lidl sklep

i

Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Wino i śpiew. Muzycy śpiewają o winnicy Lidla

2020-05-18 11:59

Wino od zawsze kojarzy się z chwilą wytchnienia i odpoczynku od pędzącego świta. Kieliszek dobrego trunku oraz piękna muzyka mogą skutecznie złagodzić rozkołatane nerwy. W tym celu Lidl przedstawia całkowicie nowy projekt. Zespół Mikromusic, stworzył specjalnie dla platformy winnicalidla.pl. piosenkę „Winna”. Utwór, został w całości napisany i skomponowany przez zespół, a inspirację stanowiło właśnie wino.

Muzyka oraz wino tworzą doskonały duet, od zawsze towarzysząc ludzkości. Stanowią pokarm zarówno dla duszy, jak i ciała, dlatego idealnie się dopełniają. W myśl tej idei powstał wspólny projekt muzyczny zespołu Mikromusic oraz winnicalidla.pl. To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl Polska zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. Winnicalidla.pl w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.

Zobacz także: Promocje w Biedronce! Kurczak za 1 złoty, szynka za 2 złote, steki za 3 złote!

- Inspiracje do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony – tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl Polska, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?”. Utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli – lecz tak właśnie smakuje najlepiej – mówi Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.

Jak pisze Lidl w swoim komunikacie kawałek „Winna” to przekorna zabawa słowem wino, ale także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Teledysk do utworu  można znaleźć na kanale YouTube Mikromusic, na stronie  Winnicy Lidla oraz na platformach streamingowych.

Sprawdź również: Ostatnie 300 plus! Kiedy wypłaty wyprawki? Kiedy wnioski o Dobry Start?

- Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna”. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów. Jednocześnie bardzo nam miło, że Mikromusic przyjęło nasze zaproszenie do współpracy – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze