Wrocław: Krajowa Administracja Skarbowa namierzyła fikcyjne transakcje w spółce

i

Autor: pixabay Wrocław: Krajowa Administracja Skarbowa namierzyła fikcyjne transakcje w spółce

Z polskiego rynku znikają dwa banki. Zobacz, co stanie się z klientami

2020-11-03 15:33

Wielkie zmiany czekają na polskich klientów dwóch banków. Z rynku niebawem znikną T-Mobile Usługi Bankowe, które zostaną wchłonięte przez Alior Bank i BGŻOptima, która zostanie połączona z BNP Paribas. Co w tej sytuacji mają zrobić klienci banków? Sprawdź, gdzie zostaną przeniesione ich usługi.

Dwa znane banki niebawem zakończą w Polsce swoją działalność. T-Mobile Usługi Bankowe stanie się częścią Alior Banku pod koniec listopada, natomiast BGŻOptima zostanie wcielona w BNP Paribas na początku grudnia 2020. ZOBACZ TEŻ: Kwarantanna dla domowników chorego na COVID-19. Nowe zasady ważne dla pracowników i pracodawców

T-Mobile Usługi Bankowe zostaną połączone z Alior Bankiem 29 listopada 2020 rok. Wszystkie więc usługi, które zostały przez klientów otwarte w TMUB zostaną przeniesione do bankowości internetowej Alior Online i aplikacji Alior Mobile. Klienci po fuzji mogą także korzystać z 700 oddziałów Alior Banku. Co ważne, wszyscy klienci oddziału T-Mobile Usługi Bankowe powinni otrzymać listy lub wiadomości e-mail z informacją o zakończeniu współpracy Alior Banku i T-Mobile Polska wraz ze szczegółami związanymi z migracją produktów. Bank uczula jednocześnie, aby klienci dbali o bezpieczeństwo i swoje dane do zalogowania podawali wyłącznie na stronach Alior Banku i nie próbowali się logować wcześniej, niż 29 listopada 2020 r. Zmiany obejmą 410 tys. kont osobistych.

Z kolei 4 grudnia klienci BGŻOptima przejdą do BNP Paribas. Bank wyłączy stary system bankowości internetowej Pl@net, w którym działa BGŻOptima, a klientów przeniesie do nowego systemu – GOoptima. Nowy system będzie dostępny na docelowej stronie www.gooptima.pl oraz poprzez bankowość GOonline na stronie www.bnpparibas.pl. Klienci będą logować się do niego za pomocą dotychczasowego loginu do systemu Pl@net, nadając nowe hasło podczas pierwszego logowania. Użytkownicy BGŻOptima będą musieli liczyć się z ograniczeniem oferty - zgodnie z ograniczeniami wprowadzonymi we wrześniu br., klient posiadający dostęp tylko do systemu GOoptima nie będzie miał możliwości dokonania nowych nabyć funduszy inwestycyjnych, nie będą również dostępne odkupienia oraz zlecenia konwersji/zamiany.

SPRAWDŹ TAKŻE: Kryzys w Polsce. Firmy coraz mocniej zaciskają pasa [LOCKDOWN i KORONAWIRUS]

Jak zagłosują amerykanie? Trump vs. Biden

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze