SuperBiz wiadomości „Ojciec Mateusz” zarobił ponad 8 mln z reklam!

„Ojciec Mateusz” zarobił ponad 8 mln z reklam!

05.06.2017, godz. 22:28
Ojciec Mateusz 16 sezon. ksiądz Mateusz (Artur Żmijewski)
Ojciec Mateusz 16 sezon. ksiądz Mateusz (Artur Żmijewski) foto: ATM Grupa

Serial „Ojciec Mateusz", o przygodach księdza – detektywa, nadawany przez TVP po raz kolejny okazał się hitem. Zarobił dokładnie 8,21 mln złotych z reklam, choć widownia serialu spadła o 620 tys. złotych.

Perypetie księdza, który walczy z drobnymi przestępcami i rozwiązuje zagadki, śledziły po raz kolejny miliony widzów. Końca dobiegła już 17. seria, która przed telewizory przyciągnęła średnio 3,44 mln osób. Choć to o 620 tys. mniej niż poprzednio, wciąż dało to „Jedynce" pozycję lidera w kategorii 4+.  Przegrała natomiast ze stacją TVN w grupie komercyjnej 16-49.

Zobacz także: Kolej na ekologię. PKP Intercity na Światowy Dzień Środowiska


17. sezon był emitowany w czwartki o 20.30, w okresie od 2 marca do 1 czerwca tego roku. Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek – 4,1 mln telewidzów. Średni wynik 3,44 mln przyniósł 22,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Sprawdź również: Są wstępne założenia budżetu na 2018 r.


Wcześniejszy, 15. sezon przyniósł dochód z reklam w wysokości 9,65 mln zł.

 

Źródło: /wirtualnemedia.pl

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: