Stłuczka, kolizja, ubezpieczenie samochodu, odszkodowanie

i

Autor: Shutterstock

Rewolucja w ubezpieczeniach. Zmiany załatwisz przez internet

2015-05-15 13:32

Klienci firm ubezpieczeniowych nie lubią telefonów od agentów. Coraz więcej osób ceni sobie możliwość załatwiania spraw z ubezpieczycielem przez Internet. Młodzi klienci nawet nie wyobrażają sobie indywidualnych spotkań z przedstawicielem firmy ubezpieczeniowej.

Polskie firmy ubezpieczeniowe czekają zmiany związane z obsługą klienta. Na rynku jest coraz większa grupa klientów uważających tradycyjne metody pracy ubezpieczycieli za przestarzałe. Zamiast kontaktu z agentem sprzedającym polisy wolą oferty on-line i sprawne aplikacje na urządzenia mobilne. W kanale direct w ubiegłym roku sprzedano ponad 5 mln polis.

Zobacz także: Jakie pułpaki czają się w ubezpieczeniach komunikacyjnych?

– Ubezpieczyciele mają dosyć trudne zadanie, ponieważ zwykle kontakt z klientem jest ograniczony do momentu sprzedaży – mówi agencji Newseria Biznes Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU. I podkreśla: – Musimy poszukać możliwości, aby tę relację z klientem budować stale, np. poprzez systematyczny kontakt, akcje edukacyjne, może pewnego rodzaju oferty nieinwazyjne, ponieważ w obecnych czasach klienci nie chcą być bombardowani informacjami.

Źródło: Newseria

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze