„Despacito” miało swoją premierę w styczniu 2017 r. Od tej pory w popularnym serwisie YouTube odtworzono ją aż 2,7 miliarda razy! To gigantyczna liczba, biorąc pod uwagę, że niesamowicie popularny jakiś czas temu koreański utwór „Gangnam style” w ciągu pięciu lat uzbierał „tylko” 200 mln wyświetleń więcej! Łącznie na całym świecie, przez ponad pół roku „Despacito” zostało odtworzone aż 4,6 miliarda razy!
Mowa tu odtworzeniach zarówno youtubowych, jak i w serwisach takich jak Spotify, iTunes czy Amazon Music. Trudno zliczyć, ile razy piosenkę odtworzono na całym świecie we wszystkich źródłach – wszak promują ją największe rozgłośnie radiowe, w których można ją usłyszeć bardzo często. Hit podbił amerykańską, australijską i brytyjską listę przebojów. Ostatnim tak popularnym utworem śpiewanym po hiszpańsku była… „Macarena” z 1993 r.
ZOBACZ TEŻ: Lipko z Budki Suflera dorobi sobie do emerytury sprzedażą… „Wódki Suflera”!
Sukces „Despacito” przekłada się na ogromne pieniądze. Jak wyliczył serwis metro.com.uk, piosenka dzięki miliardom odtworzeń zarobiła już 5,3 mln funtów, czyli ok. 25 mln zł! Niestety, nie wiadomo, jaki procent tej kwoty trafi bezpośrednio do kieszeni jej autora. Co uważacie o tej piosence? Macie jej dosyć, czy moglibyście słuchać jej w kółko? Dajcie znać w komentarzach.
Źródła: metro.co.uk, spidersweb.pl, youtube.com