Gry Prince of Persia, Alan Wake, Blur sprzedają się bardzo słabo

2010-07-08 5:01

Alan Wake i Split/Second: Velocity miały podbić rynek elektronicznej rozrywki. Tak twierdzili i twórcy (co zrozumiałe), i recenzenci. Gracze jednak zdecydowali inaczej, nie zainteresowali się tytułem. Podobną wpadkę zaliczył nowy Prince of Persia oraz Blur.

Alan Wake, bardzo ambitna gra, która miała rekordowy budżet i powstawała bite sześć lat okazała się klapą. Wyniki sprzedaży opowieści o koszmarach pisarza horrorów nie zachwycają. W Stanach Zjednoczonych gra znalazła 145 tysięcy nabywców, co jest wynikiem bardzo przeciętnym.

Podobnie ma się sytuacja z dość rewolucyjną grą wyścigową Split/Second: Velocity. Gra, która zmienia w znaczący sposób dynamikę współzawodnictwa i szczyci się wręcz epickimi eksplozjami i kraksami również nie znalazła uznania – kupiło ją raptem 86 tysięcy Amerykanów.

Podobne porażki zaliczyły Blur i najnowsza część Prince of Persia, które miało być skazane na sukces dzięki wysokobudżetowej ekranizacji. Nasuwa się wniosek, że graczom znudziły się gry wideo lub piractwo niszczy ten rynek. Nic bardziej mylnego! Gra UFC Undisputed 2010, która jest symulacją amerykańskiego wrestlingu, sprzedała się w większej ilości egzemplarzy, niż wszystkie wymienione wyżej tytuły razem wzięte…

Czytaj więcej na CHIP.pl - Umarł król, niech żyje król, czyli Nasza Klasa zmienia nazwę

Najnowsze