Wysoka skala, wydajność i elastyczność – cechy, dzięki którym Hisense wyróżnia się w branży
W 2022 roku Hisense TV osiągnął rekordowy wynik, zajmując 2. miejsce w globalnych dostawach telewizorów mimo trudnej sytuacji gospodarczej na rynku. Znaczący wzrost sprzedaży jest ściśle związany z przyjętą strategią biznesową i nieustającymi wysiłkami Hisense w zakresie podnoszenia jakości produktów.
Hisense posiada łącznie 66 zagranicznych oddziałów oraz biur, a także 31 centrów badawczo-rozwojowych, a urządzenia marki dostępne są już w ponad 160 krajach i regionach. Włączenie takich marek jak Toshiba TV, Gorenje i Sanden do portfolio Hisense pozwoliło na rozszerzenie kategorii produktowych.
Nowym rozwijającym się sektorem marki jest działalność B2B, a także rozwój systemu smart home, gdzie Hisense wykorzystał mocne strony zarówno w technologiach RTV, jak i AGD. - Połączenie Vidaa, naszego systemu operacyjnego smart TV oraz platformy ConnectLife do monitorowania i sterowania pracą urządzeń AGD tworzy ekosystem do zarządzania inteligentnym domem - mówi David Gold, prezes Hisense USA.
Globalne partnerstwa i sponsoring pozytywnie wpływają na wzrost świadomości marki
Minęło wiele lat od 2004 roku, w którym marka zadeklarowała chęć ekspansji na zagraniczne rynki. Długoterminowe inwestycje Hisense w zakresie marketingu sportowego tj. UEFA, Paris Saint-Germain czy United Soccer zaprocentowały, skutecznie podnosząc świadomość marki. A przełomowy wzrost świadomości marki nastąpił dzięki sponsoringowi FIFA World Cup 2022.
David Gold podkreślił, że znaczący wzrost sprzedaży jest ściśle związany z inwestycjami w produkcję, badania i rozwój, strategicznymi przejęciami, nowymi partnerstwami i tworzeniem innowacyjnych produktów. W nadchodzących latach Hisense będzie dążyć do dalszego rozwoju, wyprzedzając najnowsze rozwiązania w dziedzinie elektroniki użytkowej, urządzeń gospodarstwa domowego etc.
Polecany artykuł: