Rozwiązanie Vectra AI jest teraz częścią oferty KPMG Effective Security Observability (ESO). – Pierwszym krokiem tego wyjątkowego podejścia jest zrozumienie ryzyka biznesowego. Wytyczone priorytety i sprawdzony model działania w zakresie bezpieczeństwa dają pewność, że platforma Vectra jest dobrze zintegrowana i zapewnia oczekiwane rezultaty. Wspieramy naszych klientów w skutecznym wykrywaniu zagrożeń i ograniczaniu ryzyka, w tym redukcji kosztów w celu maksymalizacji wartości biznesowej – wyjaśnia Henrik Smit, dyrektor zespołu CyberOps w KPMG. – Innymi słowy, KPMG integruje rozwiązanie Vectra z ekosystemami bezpieczeństwa, aby poprawić odporność cybernetyczną, chronić przed zaawansowanymi zagrożeniami i eliminować szum alertów. W ciągu zaledwie kilku dni nasi klienci są w stanie osiągnąć lepszą widoczność zagrożeń, skuteczność wykrywania i skrócić czas reakcji na incydenty, czego dowiodły testy KPMG red teaming – mówi.
W miarę jak cyberataki nasilają się, stają się coraz bardziej zaawansowane, rozszerza się powierzchnia ataku, wzrasta liczba alertów wymagających segregacji, ustalania priorytetów i zbadania. Zespoły SOC są z tego powodu przeciążone.
– Średni czas wykrycia incydentu bezpieczeństwa wydłużył się do 277 dni. Oczywiste jest, że organizacje muszą działać na rzecz poprawy widoczności. Wykorzystując sztuczną inteligencję do wykrywania i badania znanych i nieznanych zagrożeń w czasie rzeczywistym, Vectra AI umożliwia organizacjom identyfikowanie ataków na najwcześniejszym etapie i powstrzymywanie ich, zanim staną się naruszeniami. Dlatego cieszymy się, że możemy stać się częścią ekosystemu bezpieczeństwa KMPG, umożliwiając organizacjom wypełnienie tej luki i szybkie reagowanie na zagrożenia – mówi Willem Hendrickx, Chief Revenue Officer w Vectra AI.
Oparta na sztucznej inteligencji technologia Attack Signal Intelligence TM firmy Vectra AI zapewnia ciągłe i zautomatyzowane monitorowanie metod ataku, wykorzystując wstępnie ustawione modele sztucznej inteligencji, aby zminimalizować pracę człowieka i uzyskać informacje potrzebne do działania. Łącząc Vectra z Microsoft Sentinel i ServiceNow w celu identyfikacji luk w zabezpieczeniach, KPMG przyspiesza wdrożenie poprzez sprawdzone modele operacyjne, pomagając klientom w integracji tych technologii w zgodzie z założeniami People and Processes. W ten sposób KPMG pomaga klientom osiągnąć tzw. Effective Security Observability (Efektywną Obserwowalność Bezpieczeństwa). To dodaje kolejną warstwę do usług KPMG Cyber Operations, koncentrujących się na dostarczaniu wyników biznesowych za pomocą sztucznej inteligencji, wspieranej przez sprawdzony model operacji bezpieczeństwa: „Ludzie, procesy, technologia”.
Źródło: vectra.ai