Nowość dla klientów PKO BP. Autoryzacja przelewu jednym kliknięciem

2019-04-12 17:09 ŁT
PKO BP Kantor Online
Autor: PKO Bank Polski

Klienci największego polskiego banku mogą teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym czy na infolinii za pomocą aplikacji mobilnej IKO. Obecnie IKO to 3,4 miliona aktywnych aplikacji. Najnowsza wersja IKO umożliwia także szybkie otwieranie konta walutowego z poziomu telefonu

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo mogą już korzystać z mobilnej autoryzacji. Od czwartku wykonując np. przelewy w bankowości elektronicznej iPKO lub Inteligo, mogą je potwierdzać nawet jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej. To szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie. Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego została dziś wzbogacona o funkcję mobilnej autoryzacji, która umożliwia potwierdzanie operacji zlecanych na przykład w systemie bankowości elektronicznej poprzez aplikację mobilną IKO. Klienci nie muszą przepisywać już jednorazowych kodów z SMSów – zamiast tego mogą potwierdzić operację w swoim telefonie.

Aplikacja IKO od dawna jest czymś znacznie więcej niż jedynie narzędziem do płacenia czy wykonywania podstawowych operacji bankowych. Systematycznie wzbogacamy ją o dodatkowe funkcje ułatwiające codzienne bankowanie - nasi klienci mogą w IKO na przykład kupić ubezpieczenie podróżne, czasowo zablokować kartę czy łatwo i szybko zeskanować i zapłacić fakturę. Dziś IKO stało się też narzędziem autoryzacyjnym, które poprawia komfort i szybkość potwierdzania zlecanych w systemie bankowości elektronicznej operacji bankowych – podkreśla Radosław Janusz, kierownik Zespołu Bankowości Mobilnej w PKO Banku Polskim.

Funkcję mobilnej autoryzacji można włączyć zarówno z poziomu aplikacji IKO, jak i w serwisie bankowości internetowej iPKO lub Inteligo. Jest dostępna dla klientów korzystających z IKO na telefonach z systemami Android i iOS. Po zleceniu operacji, np. przelewu klient otrzyma powiadomienie z aplikacji mobilnej IKO. W zależności od typu operacji i kwoty można wówczas potwierdzić operację bezpośrednio w powiadomieniu push poprzez wybranie „zatwierdź” lub powiadomienie może przekierować do aplikacji IKO, w której operację zatwierdza się kodem PIN. Dzięki mobilnej autoryzacji klienci mogą też od dziś korzystać z funkcji dwuetapowego logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO i Inteligo, która zwiększa bezpieczeństwo korzystania z tych systemów. Po włączeniu tej funkcji, każdorazowo podczas logowania do bankowości elektronicznej, oprócz podania standardowo hasła do iPKO/Inteligo, klient zatwierdza logowanie także w aplikacji mobilnej - czytamy w komunikacie prasowym banku.

Najnowsza wersja aplikacji IKO jest już dostępna w sklepach z aplikacjami i poza mobilną autoryzacją znalazł się w niej także wniosek o otwarcie konta walutowego (EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK) z możliwością wygodnego podpięcia kantoru internetowego i karty wielowalutowej. Funkcja ta jest dostępna tylko dla klientów PKO Banku Polskiego. Więcej informacji o najnowszych funkcjach w aplikacji IKO znajduje się na stronie www.iko.pkobp.pl/funkcje.

Najnowsze