W badaniu przeprowadzonym wśród polskich fanów marki Xiaomi ponad 94 proc. respondentów poleca serię smartfonów Redmi Note. Jednocześnie 58,5 proc. twierdzi, że używa smartfonów tej serii co najmniej 2 lata, przy czym 15,4 proc. nawet 3 lata lub jeszcze dłużej.
– Wyniki badania, które mogą świadczyć o renomie serii Redmi Note, odzwierciedlają jej sukces sprzedażowy. Pod koniec 2021 roku na świecie kupiono ponad 240 milionów modeli Redmi Note – powiedział Łukasz Bieniek, Deputy Country Manager Xiaomi Polska.
Dziś ten wynik jest jeszcze wyższy, za sprawą najnowszej serii Redmi Note 11. W Polsce seria ta obejmuje m.in. Redmi Note 11, Redmi Note 11S, Redmi Note 11 Pro oraz Redmi Note 11 Pro 5G. Redmi Note 11 Pro został wyposażony w potrójny aparat fotograficzny z głównym obiektywem 108 MP i przysłoną f/1.9. Obiektyw umożliwiający ultra szerokokątne zdjęcia ma 8 MP i przysłonę f/2.2. Ekran o przekątnej 6,67” wykorzystuje technologię AMOLED z częstotliwością odświeżania 120 Hz. Smartfon napędza nowoczesny procesor MediaTek Helio G96. Atutem jest też pojemna bateria 5000 mAh. Umożliwia ona obejrzenie nawet kilkugodzinnego pojedynku siatkarskiego. Superszybkie ładowanie 67W pozwala naładować smartfon do 50 proc. w ok. 15 min.
– Wszystkie te parametry mogą zapewnić nie tylko wysokiej jakości filmy i zdjęcia siatkarskich idoli, ale też kapitalne wrażenia podczas oglądania meczów siatkówki na smartfonie. To jest też powód, dlaczego Redmi Note 11 Pro jest dziś oficjalnym smartfonem Polskiej Siatkówki – mówi Jacek Sęk, Wiceprezes Zarządu Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS).
Polecany artykuł:
Xiaomi Polska, Partner Technologiczny Polskiej Siatkówki ogłosił konkurs. Skierowany jest do wszystkich kibiców siatkówki. Zadaniem w konkursie jest stworzenie z sześciu smartfonów lub ekosystemowych urządzeń Xiaomi drużyny siatkarskiej i opisanie funkcji lub ról, jakie te produkty miałyby pełnić w jednej drużynie. Do wygrania m.in. podwójne bilety na mecze siatkówki z udziałem Polaków. Tutaj link do strony konkursowej.