Nowoczesne rozwiązania
Rozwój techniki spowodował, że większość osób poszukiwanie informacji na różne tematy rozpoczyna w Internecie. W dobie dynamicznego rozwoju nowych technologii, coraz więcej mieszkańców oczekuje, że załatwi wszelkie kwestie związane z mieszkaniem właśnie drogą elektroniczną. Firmy oferujące usługi zarządzania nieruchomościami, jak inne firmy usługowe powinny uwzględniać zmieniające się oczekiwania klientów i proponować im nowoczesne rozwiązania.
– Dostęp do internetowej Strefy Klienta to coś, o co często jesteśmy pytani szczególnie przez zabieganych, bądź młodych mieszkańców. Wirtualny system daje im możliwość np. sprawdzenia stanu swoich płatności. Strefa Klienta jest przystosowana do urządzeń mobilnych, takich jak smartphone czy tablet, co sprawia, że dostęp do niej jest bardzo wygodny, gdyż może odbyć się w każdym miejscu i o każdej porze. Przykładowo zgłoszenie stanu licznika wody lub usterki może odbyć się szybko, w zasadzie w dowolnym miejscu i momencie: w domu, w pracy, a nawet w późnych godzinach nocnych – mówi Anna Górecka – Kolasa, Prezes Zarządu marki TuMieszkamy. – Elektroniczna Strefa Klienta zapewnia płynny przepływ informacji, jest także miejscem, gdzie zawarte są wszystkie ważne informacje, korespondencja i ogłoszenia dotyczące danej nieruchomości lub wspólnoty – dodaje Prezes Zarządu marki TuMieszkamy.
Internetowa Strefa Klienta to nie tylko nieograniczony dostęp do informacji odnośnie mieszkania. Umożliwia ona także uczestniczenie mieszkańców w życiu wspólnoty (np. poprzez możliwość głosowania online) przez 24 godziny na dobę, a Zarządom Wspólnot Mieszkaniowych nadzór nad finansami i rozliczeniami z kontrahentami.
Nieograniczony dostęp do eksperckiej wiedzy
Duża część mieszkańców preferuje indywidualne podejście do ich sprawy i bezpośredni kontakt z zarządcą w dogodnej dla nich porze. Zwłaszcza osoby, które nie korzystają z Internetu cenią sobie możliwość rozmowy z konsultantem, który zajmie się ich problemem indywidualnie.
– Z myślą o wygodzie mieszkańców i zapewnieniu im poczucia bezpieczeństwa uruchomiliśmy czynną 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, przez 365 dni w roku infolinię. Przy telefonach czekają profesjonalni konsultanci gotowi rozwiązać nawet najbardziej nietypowe problemy – mówi Anna Górecka – Kolasa, Prezes Zarządu marki TuMieszkamy. - Jesteśmy pierwszym i jedynym zarządcą, który oferuje nieograniczony dostęp do infolinii mieszkańcom – dodaje.
Infolinia w procesie zarządzania nieruchomościami to narzędzie optymalne – nie tylko zwiększa efektywność odpowiedzi na zdarzenia zgłaszane przez mieszkańców, ale także buduje zaufanie i więzi.
W okresie od stycznia do sierpnia br. odebraliśmy o 150 proc. więcej połączeń w porównaniu do całego 2017 roku, obserwujemy wzrost zainteresowania tą formą kontaktu z roku na rok. Średnio nasi konsultanci obsługują 10 tys. rozmów telefonicznych i maili miesięcznie – informuje Anna Górecka-Kolasa, Prezes Zarządu marki TuMieszkamy. – Niejednokrotnie pracownicy naszego call center przyjmowali zgłoszenie w nocy o zalaniu i szybko wysyłali tam pogotowie techniczne – dodaje.
Dostosowanie oferty usług do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów to kluczowa kwestia w nowoczesnym zarządzaniu nieruchomościami. Polacy prowadzą dynamiczny tryb życia, a nieograniczony dostęp do infolinii oraz internetowej Strefy Klienta daje możliwość kontaktu z zarządcą o dowolnej porze, nawet w weekendy i święta. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, wiedzą, gdzie zwrócić się w poważnych sytuacjach wymagających pomocy lub interwencji, a także w codziennych kwestiach, takich jak rozliczenia czy zgłaszanie stanu licznika.