Biedronka

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Biedronka

Biedronka wkracza w erę cyfryzacji. Pracownicy będą korzystać z gogli VR

2019-12-17 14:54

Biedronka dba o swoich pracowników, jednym z aspektów ich ciągłego rozwoju są liczne szkolenia i benefity. Sieć wdraża właśnie nową technologię, która pomoże zatrudnionym w sklepie nabyć potrzebne do pracy umiejętności. W 8 sklepach testowane są gogle VR, które będą służyły do prowadzenie szkoleń z zakresu wypieku pieczywa. Sieć wprowadza również chatbot, dzięki któremu pracownicy będą mogli w łatwy i szybki sposób uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące działania firmy.

Gogle VR to wygodne narzędzie, uczące w realistyczny sposób umiejętności, które są trudne lub kosztowne w nauce tradycyjnej. W tym momencie rozwiązanie wdrażane przy jednym z najbardziej wymagających procesów w sklepie - wypieku pieczywa. Przy użyciu gogli VR pracownicy będą wykonywać ćwiczenia, które nie tylko będą dla nich atrakcyjne ale również pozwolą im uniknąć wielu problemów w przyszłej pracy. Testy gogli VR trwają już w sklepach w Warszawie, Bydgoszczy, Gliwicach, Łodzi, Jastrzębiu-Zdroju, Zielonej Górze i Koszalinie. 

Zobacz również: Wielka promocja w Biedronce! Szynka i śledź za 1 złoty, schab, wołowina i gęś za 2 złote, cielęcina za 4 złote

Jak informuje sieć podczas szkolenia pracownik zakłada gogle VR, a do jego rąk trafiają dwa joysticki. Przenosi się w ten sposób do wirtualnego sklepu, w którym za pomocą pilotów i ruchów dłoni podnosi kartony z produktami, łapie szczypce do pieczywa, otwiera drzwi, podpisuje dokumenty, zakłada odzież ochronną.

Czytaj także: Bezmięsne nuggetsy w McDonald's. Weganie będą zachwyceni?

- Dla mnie gogle VR to była prawdziwa nowość, ale po pierwszej chwili niepewności i przyzwyczajania się do operowania joystickami dość szybko weszłam w wirtualny świat sklepu. Faktycznie jest to dobre narzędzie, żeby krok po kroku nauczyć, jak bezpiecznie wypiekać pieczywo - Aleksandra Kamińska, zastępca kierownika sklepu ds. wdrożeń w Warszawie, która jako jedna z pierwszych testowała program

To jednak nie wszystko, dla wygody pracowników sieć już w grudniu zapewnia dodatkowe rozwiązanie – wewnętrzny chatbot, dzięki któremu uzyskają oni szybko i wygodnie, bo za pomocą internetu, bez względu na porę dnia, spersonalizowane odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. oferty programów wsparcia.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze