Do promowania opiekuńczych i kulinarnych umiejętności Izy sprawnie wykorzystali Internet. Zdjęcia przygotowanych przez bohaterkę przysmaków pojawiły się w portalach społecznościowych. W ruch poszła też poczta pantoflowa. Kobieta zaczęła intensywnie szukać pracy jako niania. Dokładnie sprawdziła informacje w portalach z ogłoszeniami i lokalnych mediach. Pełen sukces. Iza znalazła dodatkową pracę jako niania oraz dostała zamówienia na ciasta (koszt jednego wypieku 20 zł). W prezencie od ekipy programu dostała profesjonalne ulotki. Roman zaś po konsultacjach z doradcą finansowym oraz najbliższymi zdecydował się wziąć kredyt na spłatę zobowiązań komorniczych swojej partnerki. Okazało się bowiem, że jest to dobry sposób na zatrzymanie naliczania rosnących w oczach odsetek. Teraz rodzina motorniczego nie musi martwić się komornikiem i brakiem pieniędzy na przyjemności. Choć bogaczami jeszcze nie są, to jak tylko będą trzymać się rad ekipy "Pogotowia rachunkowego", być może wkrótce nimi zostaną.
Rada eksperta:
Sposoby na promocję biznesu cukierniczego:
1. Wydrukuj estetyczne ulotki: wrzucaj je do skrzynek na listy, wywieszaj na słupach ogłoszeniowych, za zgodą właściciela zostaw na ladzie w osiedlowym sklepie.
2. Załóż profil w portalu społecznościowym i często zamieszczaj tam nowe przepisy i zdjęcia smakołyków.
3. Informuj jak największe grono znajomych o swojej działalności.
4.Z okazji imienin czy urodzin wręczaj znajomym swoje wypieki.
5.Smakołyki pakuj w estetyczne pudełka z załączoną wizytówką.
Program powstał przy współpracy TVP 1 i "Super Expressu"