Primark swój pierwszy sklep otworzył w Polsce w sierpniu 2020 roku -w Galerii Młociny w Warszawie, drugi powstał na początku maja 2021 r. w poznańskiej galerii Posnania. Teraz sieć planuje otwarcia dwóch nowych sklepów – w Łodzi i Wrocławiu, dzięki czemu do końca 2023 r. liczba salonów marki w Polsce wzrośnie do co najmniej sześciu.
Otwarcie nowych sklepów, zlokalizowanych w galerii handlowej Magnolia Park we Wrocławiu oraz w Manufakturze w Łodzi zaplanowano na koniec 2023 r. Dołączą one do ogłoszonych wcześniej salonów w Krakowie i Katowicach, zwiększając tym samym liczbę zapowiedzianych otwarć sklepów Primark w Polsce do czterech. Sukces poprzednich otwarć pokazał, że unikalna formuła Primark, a w tym moda, artykuły gospodarstwa domowego oraz kosmetyki w korzystnych, niskich cenach trafiają w gusta polskich klientów.
Prezes znanej sieci sklepów grzmi: “To zamach na przedsiębiorców"
Maciej Podwojski, Lead w Primark na Polskę, Słowenię oraz Czechy powiedział: - “Wiemy, że mamy wielu fanów Primark w Polsce od momentu, kiedy otworzyliśmy sklep w Warszawie w 2020 r. i byliśmy zachwyceni reakcją klientów na otwarcie naszego sklepu w Poznaniu w zeszłym roku. Nowe umowy najmu stanowią ważne uzupełnienie naszego portfolio i cieszymy się, że będziemy mogli dalej się rozwijać i oferować unikalną ofertę Primark jeszcze większej liczbie klientów.”
Nowe umowy odzwierciedlają plany rozwoju firmy na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Primark niedawno potwierdził wejście na rynek rumuński, ogłaszając otwarcie nowego sklepu w Bukareszcie, które planowane jest jeszcze w tym roku. Ponadto zapowiedziano także otwarcie pierwszego sklepu na Słowacji, w Bratysławie, na początku 2023 r., a kraj ten będzie 16. rynkiem działalności marki.
Ekspresowa podwyżka cen w sklepach! Sprawdź, gdzie podnoszą ceny
Firma ogłosiła też plany przyspieszenia jej tempa na rynku amerykańskim, bazując na wysokich obrotach i rosnącej świadomości marki, z zamiarem osiągnięcia poziomu około 60 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat. Primark zamierza również wzmocnić swoją obecność we Francji, Włoszech i na Półwyspie Iberyjskim, aby w ciągu pięciu lat zwiększyć łączną liczbę sklepów sieci do 530.
Polecany artykuł: