Sprzedawanie pośrednictwem transmisji na Facebook'u to nic innego niż przedstawianie swoich produktów przed kamerą w czasie rzeczywistym. Klienci oglądają przekaz i w komentarzach rezerwują towary, którymi są zainteresowani. Z tego rozwiązania już od dłuższego czasu korzystają małe sklepy odzieżowe, ich właścicielki za pośrednictwem Facebook'a pokazują dostępne ubrania, a nawet ubierają je na siebie żeby pokazać jak dana rzecz leży i się układa. Jak wskazują osoby korzystające z tego rozwiązania dzięki transmisji nawiązuje się lepsze relacje z klientami.
Czytaj również: Tymczasowy Profil Zaufany bez konta bankowego. Zobacz, jak go założyć
Jak rozpocząć transmisję na Facebook'u?
Facebook Live czyli inaczej transmisja na żywo to usługa wprowadzona w 2016 roku. Początkowo udostępniona była ona jedynie w Stanach Zjednoczonych i przy użyciu aplikacji iPhone. Obecnie, aby z niej korzystać potrzebny jest tylko internet i smartfon.
Sprawdź także: Tarcza Antykryzysowa działa. Już ponad 2 miliony wniosków
Aby rozpocząć transmisję na żywo należy:
- wybrać przycisk "na żywo",
- dodać opis naszego filmu albo wybrać filtry jakie oferuje Facebook,
- zaznaczyć opcję "rozpocznij transmisję wideo na żywo",
Co ważne transmisję można prowadzić zarówno z poziomu swojego profilu, strony, wydarzenia bądź grupy.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj