O tym, że Kate Moss, dobrze znana zarówno dzisiejszym 20-latkom, jak i 40-latkom modelka będzie promować polską markę dowiedzieliśmy się parę tygodni temu. Co więcej, jako twarz nowej kampanii na sezon jesień-zima 2017/2018 będzie promować polską firmę w Londynie. Kampanię pod hasłem: „Reserved dla Kate" zrealizował znany fotograf mody Daniel Jackson.
Przeczytaj: Polacy uwielbiają lody. W rok wydaliśmy na nie ponad 1,35 mld złotych
Sklep, który powstanie w centrum Londynu i rozpocznie walkę na rynku brytyjskim, ma mieć powierzchnię 3 tys. mkw. Za 10 lat wynajmu LPP zapłaci 42 mln GBP.
Oprócz sprzedaży stacjonarnej, Reserved uruchomi także w UK możliwość robienia zakupów online. Firma zapowiedziała również, że oprócz standardowej damskiej kolekcji, dostępnej w Polsce, w Wielkiej Brytanii będzie można kupić modele dedykowane jedynie na rynek w Wielkiej Brytanii.
Zobacz także: Bankomat wypluł blisko 5 tys. zł. Nieuczciwy znalazca po roku wpadł w ręce policji
Sprawdź również: 500 Plus: Coraz więcej rodzin zamiast pieniędzy otrzymuje bony
Polecamy: Tanie bilety PKP Intercity w czwartki! Nowa promocja na kolei
Źródło: /wirtualnemedia.pl