Netflix

i

Autor: AP Photo/Dan Goodman Koniec ze współdzieleniem kont jeszcze w tym roku

Netflix z reklamami

Koniec Netflixa jakiego znamy. Serwis wprowadza reklamy od 1 listopada

2022-09-07 12:04

Netflix na 1 listopada planuje uruchomienie wersji z reklamami. Do tej pory mówiono, że stanie się to jesienią albo w przyszłym roku. „Wall Street Journal” informuje, że największy serwis streamingowy świata przyspiesza wprowadzenie tańszego pakietu, aby ten zadebiutował szybciej niż podobna oferta Disney+.

Netflix z reklamami

W zeszłym tygodniu kierownictwo Netfliksa i Microsoft, które wspólnie pracują nad wprowadzaniem oferty reklamowej na platformie, spotkało się z reklamodawcami ze Stanów Zjednoczonych.

Według „Wall Street Journal” Netflix chce, żeby płacili oni 65 dol. za dotarcie do tysiąca widzów. To znacznie wyższa cena niż w przypadku innych serwisów streamingowych, które już oferują reklamy.

Pieniądze to nie wszystko Paweł Gruza

Długość reklam

Netflix planuje sprzedawać 15 i 30-sekundowe spoty przed rozpoczęciem produkcji i w trakcie seansu. Długość bloków reklamowych nie będzie dłuższa niż 4 minuty na godzinę.

To znacznie mniej niż w przypadku linearnych kanałów telewizyjnych, a w USA nadawcy mogą przerywać nawet programy informacyjne. Tańszy pakiet ma kosztować od 7 do 9 dolarów. Obecnie plan podstawowy w USA kosztuje 9,99 dol., plan standardowy 15,50 dol., natomiast plan 4K 20 dol.

Sonda
Czy w związku z drożyzną zmienisz pracę czy pójdziesz do szefa po podwyżkę?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze