Netflix z reklamami
W zeszłym tygodniu kierownictwo Netfliksa i Microsoft, które wspólnie pracują nad wprowadzaniem oferty reklamowej na platformie, spotkało się z reklamodawcami ze Stanów Zjednoczonych.
Według „Wall Street Journal” Netflix chce, żeby płacili oni 65 dol. za dotarcie do tysiąca widzów. To znacznie wyższa cena niż w przypadku innych serwisów streamingowych, które już oferują reklamy.
Długość reklam
Netflix planuje sprzedawać 15 i 30-sekundowe spoty przed rozpoczęciem produkcji i w trakcie seansu. Długość bloków reklamowych nie będzie dłuższa niż 4 minuty na godzinę.
To znacznie mniej niż w przypadku linearnych kanałów telewizyjnych, a w USA nadawcy mogą przerywać nawet programy informacyjne. Tańszy pakiet ma kosztować od 7 do 9 dolarów. Obecnie plan podstawowy w USA kosztuje 9,99 dol., plan standardowy 15,50 dol., natomiast plan 4K 20 dol.