Netflix

i

Autor: AP Photo/Dan Goodman Koniec ze współdzieleniem kont jeszcze w tym roku

Netflix z reklamami

Koniec Netflixa jakiego znamy. Serwis wprowadza reklamy od 1 listopada

2022-09-07 12:04

Netflix na 1 listopada planuje uruchomienie wersji z reklamami. Do tej pory mówiono, że stanie się to jesienią albo w przyszłym roku. „Wall Street Journal” informuje, że największy serwis streamingowy świata przyspiesza wprowadzenie tańszego pakietu, aby ten zadebiutował szybciej niż podobna oferta Disney+.

Netflix z reklamami

W zeszłym tygodniu kierownictwo Netfliksa i Microsoft, które wspólnie pracują nad wprowadzaniem oferty reklamowej na platformie, spotkało się z reklamodawcami ze Stanów Zjednoczonych.

Według „Wall Street Journal” Netflix chce, żeby płacili oni 65 dol. za dotarcie do tysiąca widzów. To znacznie wyższa cena niż w przypadku innych serwisów streamingowych, które już oferują reklamy.

Pieniądze to nie wszystko Paweł Gruza

Długość reklam

Netflix planuje sprzedawać 15 i 30-sekundowe spoty przed rozpoczęciem produkcji i w trakcie seansu. Długość bloków reklamowych nie będzie dłuższa niż 4 minuty na godzinę.

To znacznie mniej niż w przypadku linearnych kanałów telewizyjnych, a w USA nadawcy mogą przerywać nawet programy informacyjne. Tańszy pakiet ma kosztować od 7 do 9 dolarów. Obecnie plan podstawowy w USA kosztuje 9,99 dol., plan standardowy 15,50 dol., natomiast plan 4K 20 dol.

Sonda
Czy w związku z drożyzną zmienisz pracę czy pójdziesz do szefa po podwyżkę?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze