Promocja, która przyczyniła się do awarii serwerów i strony PKP pozwalała kupić bilety taniej, gdy zdecydowaliśmy się na nabycie ich z wyprzedzeniem. PKP Intercity odeszło jednak od tego pomysłu na rzecz systemu, który wylicza cenę biletu na podstawie prognozowanej frekwencji, tras przejazdu czy godzin odjazdu.
PKP Intercity zachęca do poszukiwania promocji biletowych pod hasłem "Zostań łowcą promo". W wyszukiwarce biletów na stronie PKP Intercity pojawił się suwak za pomocą którego możemy określić maksymalną cenę biletu, którą jesteśmy w stanie zapłacić.
Gigantyczne zainteresowanie
Niskie, atrakcyjne ceny wywołały olbrzymie zainteresowanie wśród klientów PKP Intercity.
"Odnotowujemy rekordowy w historii spółki ruch niemal we wszystkich kanałach sprzedaży, w związku z wejściem w życie oferty Promo w pociągach TLK i IC. Jest on o ponad połowę wyższy niż w zeszłoroczne wakacje. By umożliwić zainteresowanym zakup biletu wdrożyliśmy działania optymalizujące, obecnie system działa poprawnie" - czytamy na profilu Facebook "PKP Intercity. Pociąg do podróży".