Lidl sklep

i

Autor: Shutterstock Lidl sklep

Lidl dba o komfort klientów. Coraz więcej kas samoobsługowych

2020-08-13 18:42

Kasy samoobsługowe ułatwiają zakupy, zwłaszcza te małe. Technologia co prawda czasem zawodzi, ale w dobie pandemii szybkie zakupy bez kontaktu z kasjerem są rozwiązaniem niemal idealnym. 10 sierpnia w Lidlu została uruchomiona tysięczna kasa samoobsługowa. To gwarancja szybkich i komfortowych zakupów każdego dnia.

Jak pisze Lidl w swoim komunikacie sieć wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów wprowadzając nowe rozwiązania, dzięki którym zakupy są bardziej komfortowe i dużo szybsze. W myśl hasła „Więcej na radość z życia” klienci wiedzą, że zrobią tu zakupy szybko, w atrakcyjnych cenach, a oszczędzony czas i pieniądze mogą przeznaczyć na codzienne małe przyjemności. Coraz większą popularnością klientów cieszą się też kasy samoobsługowe, których w Lidlu w sierpniu jest już tysiąc. Osoby dokonujące codziennych zakupów zauważyły, że dzięki samodzielnemu kasowaniu produktów skraca się czas jaki przebywają w sklepie.

Czytaj również: Kosmetyki naturalne i wegańskie? Dostaniesz je w drogeriach Hebe

- W Lidl Polska stawiamy na innowacje, pamiętając jednak, że każde nowe rozwiązanie ma realnie wpłynąć na poprawę komfortu naszych klientów oraz pracowników. Innowacje, które wprowadzamy to zawsze wartość dodatkowa, np. platforma do rezerwacji alkoholu winnicalidla.pl, na której nasi klienci mają dostęp do szerokiego wyboru trunków, czy aplikacja Lidl Plus, którą pobrało już ponad 6 milionów użytkowników, którzy cenią sobie liczne promocje i kupony, praktyczne e-paragony, dostęp do gazetek, możliwość płatności mobilnych Lidl Pay oraz wydłużony do 30 dni okres na zwrot artykułów przemysłowych. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem, które testujemy z sukcesami od wielu miesięcy są kasy samoobsługowe. Zauważamy, że przekonuje się do nich coraz więcej naszych klientów. Korzystając z takiej kasy podchodzimy bezpośrednio do urządzenia, omijając ewentualną kolejkę, a tempo kasowania wyznaczamy sobie sami. Każdy, kto choć raz skorzysta z tego rozwiązania z pewnością je doceni. W naszych sklepach od 10. sierpnia znajdzie się już 1000 takich urządzeń. Jednym z głównych celów wprowadzenia kas samoobsługowych jest odciążenie pracowników, którzy mają więcej czasu, aby zająć się innymi zadaniami na sali sprzedaży – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Tłumy na szlakach w Sudetach. Turyści stoją w kolejkach.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze