Tydzień Kobiet w Lidlu inauguruje premiera nowej linii kosmetyków stworzonych przez markę Tołpa wyłącznie dla sieci Lidl. „Nature story" to linia wyjątkowych kosmetyków do pielęgnacji cery, oparta na roślinnych składnikach aktywnych. Główną rolę odgrywają tu ekstrakty z: nasion bawełny, owoców limonki, figi, sok z liści mięty czy mleczko sojowe i ryżowe.
Sprawdź także: Prezenty na Dzień Kobiet w Biedronce i Lidlu [ZDJĘCIA I CENY]
– Kosmetyki Nature Story to nowoczesne receptury oparte na przyjaznych i łagodnych formułach. Zawierają tylko potrzebne roślinne składniki aktywne, przez co zbędnie nie obciążamy skóry. To, czego w nich nie znajdziemy, to na pewno sztucznych barwników, więc kosmetyki mają naturalny kolor, oraz parabenów i donorów formaldehydu, co zapewnia bezpieczeństwo stosowania skórze wrażliwej – komentuje Natalia Michniewicz, kosmetolog i szkoleniowiec marki tołpa.
Czytaj też: QUIZ: Czy pamiętasz Dzień Kobiet w PRL-u?
W ofercie produktów znajdą się m.in. woda micelarna do demakijażu „delikatna bawełna" (12,99 zł/250 ml/opak.), orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym do mycia twarzy (12,99 zł/ 150 ml/opak.), czy nawilżający krem z antyoksydantami „Biały ryż" (16,99 zł/ 50 ml/ opak.) oraz krem-maska do nocnej regeneracji – „Świeża figa" (16,99 zł/ 50 ml/ opak.). Produkty pojawią się w stałej ofercie sklepu Lidl.
Zobacz również: Dzień Kobiet. Wiemy, ile wydadzą mężczyźni na prezenty dla kobiet
Źródło: Lidl