- Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. – Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek – dodaje.
LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I właśnie za obecność tych spotów w telewizji nagrodzony został ubezpieczyciel.
Lamparty Biznesu przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku, największy sukces w kreowaniu własnej marki. Plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje. – Tę nagrodę przyznała nambranża ubezpieczeniowa czyli nasza bezpośrednia konkurencja. Tym bardziej jesteśmy z niej dumni. – mówi Patrycja Kotecka.
W tym roku statuetki rozdano już piętnasty raz. Organizatorem konkursu jest Kantar TNS.